Voorteken bevalling?

A

Anoniem

Guest
Hai hai,

De kleine is zo druk in mijn buik aanhet bewegen, echt prettig voelt het niet, logisch ook want de ruimte is kleiner. Ook beneden doet het zeer. alsof ze er met messen in snijden. Is dit een teken dat de kleine zich aan het voorbereiden is op de bevalling? Of staat dat er helemaal los van?

Nephele

Hoi,

Ik denk wel dat dit voortekenen zijn. Steken in je vagina zijn
indalingsweeen, dan is die kleine in je buik zich echt aan het
voorbereiden op de bevalling.
Je bent bijna uitgerekend, dus dat is ook allemaal niet zo gek
toch? Succes met het afwachten!

xx Syrah

Hai,

Ja, daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben :)
Ik hoef inderdaad ook niet lang meer, denk dat ik nu wat ongeduldig word hihihihi.....maar dat komt ook omdat ik hele andere kwaaltjes heb dan 11 jaar terug toen ik zwanger was en en bevallen ben van een prachtige zoon.

Tis spannend, het kan in ieder geval elk moment beginnen........

Nephele
38wk-6dg

Hai, hai,

Spannend he, nu het einde nadert!
Ik denk inderdaad ook dat het allemaal indalings- en voorweeen zijn. Hier heb ik zelf ook last van (ben 17 maart uitgerekend). Ontzettend vervelend kan het zijn, niet dan?
Ook ik herken het niet van mijn eerste zwangerschap. Maar ja, de vk zijn deze week nog dat ik er maar vanuit moest gaan dat ik over de datum heen zou gaan. Aangezien Isa 15 dagen later in het ziekenhuis is geboren, is de kans 9 op 10 dat je er nu ook weer overheen gaat. BALEN!!
De langste tijd is geweest en binnen een maand zullen wij ons wondertje ook in de armen kunnen houden, als alles goed gaat.

Maar dat je lichaam al zo bezig is, maakt het wel extra spannend he?
Zeg, succes met de laatste dagen/weekjes!

Groetjes Carla

Hoihoi,
Ik heb dus ook last van indalingsweeen en mn baby is idd ook erg onrustig, ook terwijl ik de weeen heb. Maar ik moet dus nog 3 en n halve  week, ik hoop dat ie nog wel even wil blijven zitten. Maar wel erg spannend, he! Mocht je binnenkort bevallen, succes ermee!
Groetjes Debby

Thnx voor jullie reacties  We wachten gewoon geduldig af, alles kan in één uur tijd zo veranderen. Voor degene die ook op 't laatst lopen, succes en geniet er heerlijk van ...

Nephele,

Terug
Bovenaan