Voorteken? Of het is “niets”?

<p>Ik ben 35 weken zwanger en sinds gisteren best wel buik en rugkrampen. Dan is het er weer, en dan is het weer even weg, en dan komt het weer terug. Soms best pijnlijk. M’n maag is ook echt aan het “legen” (diarree, sorry niet zo smakelijk?). De baby is al een klein beetje ingedaald zei de verloskundige vorige week.. zijn er mensen die dit herkennen? </p>

Kunnen indalingsweëen zijn. Die zijn bij de ene heftiger dan de bij een ander. Als ze naar een tijdje weer over zijn dan is er niks aan de hand. Merk je dat het echt lang door blijft gaan, dan zou ik de vk bellen. 

Ik ben 33 weken zwanger en de baby is ook aan het indalen. Enkel gaat dit bij mij gepaard met forse steken in mn gat(sorry) :) en pijn aan de onderbuik. Wat jij beschrijft lijkt eerder op voorweeen. 

Helaas hier ook het zelfde zonder dat het gebeurd haha. Mijn moeder vraagt me steeds of ze wel een wijntje kan gaan drinken. Heb al een aantal dagen een soort van weeen (en ja ook buikpijn met al het smakelijke zoals hierboven is vermeld) maar er komt maar niets van! En ik kan me niet meer goed herinneren hoe ik me voelde toen mijn eerste ter wereld kwam! ?laatste loodjes duren gewoon te lang!

Hmm klinkt allemaal dus een beetje als het zelfde :)!  gelukkig een nachtje goed geslapen, vandaag maar weer even kijken, en anders bel ik de verloskundige!
van mij wel het wel zover zijn ?. Ik ben zo benieuwd!! 

Terug
Bovenaan