voorteken op DE dag....????

mag ik vragen wie dit ook heeft... ik ben gister gestript.. en sinds gister onwijs erg de behoefte om opteruimen.. en wassen.. en in het huis te rommelen.. op de uitgerekende dag...??????

haha zou best kunnen! ik had van m'n oudste zoon de dag voordat ie geboren werd, ontzettende behoefte om de badkamer helemaal uit te soppen. die nacht braken m'n vliezen dus wie weet...

nou het is nu woensdag... en ik voel wel meer rommelen dan voorheen... meer last van buikpijn/krampen... ik verlies sinds gister een hoop slijm... maar nog niet de slijmprop... dus ik hoop dat ik vandaag dan de prop verlies... duimen maar... want mijn vriend gaat door de grond, omdat hij ziet dat ik er zoveel last van hem... mmhh.... niet best..

je kunt de slijmprop ook in beetjes verliezen hoor. en als je hem verloren hebt, kan het helaas ook nog een paar dagen tot weken duren voor de bevalling begint. Maar dat je krampen e.d hebt, dat kan er wel op duiden dat het gaat starten. je kunt anders altijd nog vragen of de VK vrijdag weer een strippoging doet, maar ik hoop voor je dat het inmiddels niet meer nodig is...

Terug
Bovenaan