Voortekenen bevalling?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

ik heb de afgelopen twee/drie weken af en toe eens wat buikkrampen, beetje menstruatiegevoel. Nu wordt dat de laatste dagen steeds erger. Vandaag had ik duidelijk vanaf een uur of twaalf/één 's middags vervelende krampen, net als wanneer je ongesteld moet worden. de hele middag tot nu toe last van, maar er zit absoluut geen regelmaat ofzo in. Soms snel achter elkaar, en dan blijft het lang aanhouden, maar het blijft ook af en toe een half uurtje/uurtje weg....

Heb ook tijdens die krampen af en toe een harde buik....

Herkent iemand dit (eventueel van een eerdere zwangerschap) & kondigt dit de bevalling aan? Ik hoop het stiekem wel, want kan niet meer wachten om onze kleine meid in m'n armen te houden!!!!

Liefs, Linda

Hoi Linda

Ik kan je geen antwoord geven (voor mij is het ook de eerste), maar ik hoop voor je dat het dit is!!

Liefs Jessy

Hoi Linda,
Mijn ervaring is dat het niet veel zegt. Ook ik heb al een paar weken menstruatie pijn/krampen. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik hier weinig last van gehad.... en nu bij nummer twee haal ik alles in ... haha. Het trekt lekker door de rug en onderbuik heen en om de haverklap krijg je een harde buik. De baarmoeder is zich lekker aan het voorberijden op wat er komen gaat.

Ik heb bij mijn eerste een week voor de uiteindelijke bevalling ook echt weeen gehad (weet ik zeker omdat ze hetzelfde waren als bij de bevalling). Het hield drie uur aan en op het moment dat ik echt dacht van dat het begonnen was..... was het ook weg !!!! Een week later is het pas weer komen opzetten en is mijn dochtertje geboren (na 34 uur !!!!! ).

Maar het is bij iedereen, en zelfs elke zwangerschap anders, dus wie weet is het bij jou wel een voorteken. Zowiezo is het een teken dat je lijf zich wel aan het voorbereiden is op het komende werk.

Gr Tanja

Hoi Tanja & Jessy,

bedankt voor jullie reacties! Ik ben zojuist bij de verloskundige geweest, gewoon voor een normale controle. Zij zei ook dat het voorweeën zijn, maar dat dit niet persé de bevalling aankondigt. Het kan vanacht gebeuren, maar ook pas over twee weken, bij wijze van dan.... Ze wilde me geen valse hoop geven, dus ga ik er ook maar niet vanuit dat de baby er al aan komt....!

Denk dat ik zo maar eens lekker (weeeeeer) ga poetsen in huis, misschien toch weer een nieuw teken...?

Liefs Linda

Hey,

Heb ook veel voorweeën. Vroeger noemden ze dit 3 weken weeën (bakerpraatje volgens mijn oma) dus 3 weken na de eerste keer voorweeën zou de baby moeten komen.
Haahhahah...als we daar van uitgaan moeten wij nog wachten tot zaterdag!

Liefs

hoi meiden

ik ben nu zwanger van ons derde kindje en heb deze zwangerschap ook erg veel voorweeen
als tip voor jullie heb ik laat even je urine controleren bij je ha op een blaasontsteking want dit kan soms de oorzaak zijn van voorweeen of harde buiken ik heb er een kuurtje voor gekregen en heb nu nergens last meer van dus misschien hebbwn jullie er wat aan

succes allemaal liefs angela

Terug
Bovenaan