Voortekenen van bevalling

<p>Wat zijn de voortekenen van een aankomende bevalling? Ik ben nu bijna 37 weken zwanger. En vanaf 37 weken mag de baby komen. Dit is mijn eerste kindje en meestal komen die later heb ik gelezen. Dus ben benieuwd. Ik voel me prima. Wel wat harde buiken maar verder niets wat lijkt dat ik al snel ga bevallen. Wanneer merk je dan iets? Is dat echt al weken ervoor of komt het gewoon opeens? En zijn er meer voortekenen dan slijmprop, vliezen breken enz? Hoor dat veel mensen diarree krijgen en onverklaarbaar onrustig zijn.</p>

Ohhh wat spannend Deeem!
Nou, mijn eerste kwam ook gewoon lekker uit zichzelf met 37+5! Dus bij de 1e kan het toch nog vroeg aankondigen! Ik zelf was er he-le-maal klaar mee. Ik was 3 dagen voordat het begon extreem verkouden. Die dag zelf veel harde buiken en gewoon onrustig (maar had achteraf gezien niets door eigenlijk). Savonds echt om de 5 min een harde buik en even later begon het. Maar verder nergens last van gehad! Mn weerstand was wel echt minder dus die dagen ervoor en de dag zelf. 

Succes en heel veel plezier en kracht toegewenst! ?

Ik ken het. Ik hoopte bij mijn beide zwangerschappen ook vroeg te bevallen. Helaas allebei rond de uitgerekende datum. Bij de eerste had ik niet door dat de weeën waren begonnen. Had rugweeën en dacht dat ik last had van mijn bekken. Na een hele dag er mee rond gelopen te hebben kwam ik voor het slapen achter dat het weeën waren. Ik realiseerde toen pas dat het met vlagen kwam. Ik bleek al 3 cm ontsluiting te hebben. Bij de tweede herkende ik het allemaal stukken beter. Had al weken last van voorweeën, op de uitgerekende dag was het stil twee dagen later begon het weer. Aan de pijn kon ik voelen dat het zover was.
De slijmprop is trouwens geen voorteken, bij de eerste verloor ik die al weken van tevoren, nog voor ik met verlof ging.

Hey!
Ik ben ook zeer benieuwd omdat ik 3 dagen van de uitgerekende datum ben verwijderd. Hoopte ook dat ze eerder was gekomen maar ze laat nog op zich wachten? 
Heb ook nog geen slijmprop of klein beetje bloed verloren maar wel elke dag kramp of voorweeën, in me rug en buik. Maar dat wil eigenlijk niks zeggen. Is al helemaal ingedaald maar kan nog (bij de vorige controle) met haar hoofdje bewegen. Voel het ook duidelijk soms, alsof de baarmoedermond wel zachter is geworden. 
Mijn vk vertelde ook dat de slijmprop ook 'vast' kan blijven zitten en pas met de bevalling eruit komt. 
Elke nacht ga ik naar bed met de hoop dar plotseling me vliezen breken maar wordt toch weer elke ochten teleurgesteld wakker?.
Gisteren had ik wel echt pijnlijke steken in me onderbuik tijdens het wandelen in de stad, ben ook direct terug gegaan naar me buurt zodat ik dichterbij huis was stel het zou gebeuren. Maar dat trok ook weer weg.
Succes met de laatste weken Deeem, ik zit ook al te wachten en me geduld raakt een beetje op?

Ja zo gek. Kan volgende week al komen of het duurt nog een maand.. Maar begin dat zwanger zijn nu wel een beetje zat te worden. Maar kan niet meer doen dan wachten..
Jij ook succes lady's mom. Bij jou kan het hooguit nog 2 weken duren!

Spannend he! Ik ben 5 dagen voor mijn uitgerekende data bevallen en had daarvoor nergens last van en ging ook overal gewoon nog heen want dacht dat het nog wel even duurde. Idd al wel een week indalingsweeen gehad, maar verder niks. Mijn prop en vliezen pas verloren/gebroken toen ik al met 8cm ontsluiting in geboortecentrum aankwam. Hoop dat je niet te lang hoeft te wachten en je je goed blijft voelen!! Heel veel succes nog ?

Spannend!!!
Ik ben bevallen bij 41+2, wel ben ik 3 keer gestript.
Toen mijn eerste weeën begonnen had ik het niet door. Het voelde in het begin als voorweeen maar dit keer kon ik er een klokje opzetten en ja hoor ze kwamen om de 3 min! En vanuit daar werden ze steeds heftiger.
Het gezegde je herkent de 1e echte wee wel klopt bij mij niet. Ik dacht echt dat het weer voorweeen waren?

Ik ben bevallen met 40 weken en 2 dagen. Had al een paar weken last van diaree en het huis schoonmaken wat ze zeggen wat aangeeft dat de bevalling begint te komen. Wat bij mij dus niks uitmaakte. Mijn vliezen waren uiteindelijk gebroken s ochtend en had 24 uur de tijd op te bevallen thuis anders naar het ziekenhuis dus het is echt heel verschillend wat er kan gebeuren. Heb trouwens geen prop gezien dus geen idee waar die is gebleven haha. Maar het is gewoon afwachten en vanzelf merk je echt wel dat het er aan begint te komen en de eerste x is ontzettend spannend dat vond ik ook als je ook maar iets kleins voelt denk je meteen oh is dit wat of niet haha. Heel veel succes ermee het komt vast goed nog even een paar weekjes dagen uren aftellen en het is zo ver. 

Terug
Bovenaan