voortekenen van tandjes?

hai meiden,

er was volgens mij al eerder een stukje geplaatst over tandjes krijgen maar ik kan em niet terug vinden.
nu heeft Alana iedere keer gele poepluiers, de billen zijn praktisch schoon dus zo dun is het. normaal heeft ze donkergroene smurrie dat plakkerig is.
lekker onderwerp he?
af en toe als ik de fles geef dan drinkt ze gulzig om een paar seconden later gillend los te laten. ik ken haar zo helemaal niet..
het gebeurt gelukkig niet vaak en ik heb al in haar mondje gekeken en ik zie geen tandjes of bobbeltjes.
nou vraag ik me af, wat zijn nou de voortekenen van tandjes krijgen en na hoeveel tijd na de voortekenen krijgen ze de tandjes?
ik heb al een bijtring die in de koelkast moet gehaald, stel er gebeurt iets in de nacht heb ik toch iets koels voor haar.

liefs Miranda

Kwijlen, bijten, andere poep en luieruitslag!

Laura kwijlt en bijt al 2 maanden, maar tanden, ho.... maar! Ik wacht hier ook vol spanning af!

Groetjes Ilona

ps. Hoe gaat het met jullie?

hoi

heel erg lastig altijd in te schatten wanneer er tandjes komen,
maar dat ineens huilen tijdens de fles heeft jens ook gehad toen hij 8 tot 14 weken was ongeveer, kan ook een andere oorzaak hebben.
en dat is met die poep ook zo.

bij isabelle merkte ik pas iets als dr kaak zeg maar al hard was
je kan dat heel goed voelen als er wat onderweg is.

ja kwijlen en bijten doet ze ook al lang hoor, anderhalve maand inmiddels.
ben erg benieuwd hoe het verder gaat.
met ons is het trouwens goed, alana slaapt heerlijk bij mij op de kamer.
heerlijk die kleine snurk geluidjes van haar.
we rusten goed uit en ben al flink aan het rondbellen wat mijn mogelijkheden enzo zijn.

liefs Miranda

Soms zijn er helemaal geen voortekenen. Floor had ineens een tand in haar mondje twee weken geleden. Ik heb helemaal niks aan haar gemerkt en ze was al die tijd supervrolijk. Afgelopen weekend had ze ineens tand nummer 2. Ook weer zonder een kik. Haar broer kon er trouwens wel wat van, compleet met alle drama's die erbij kunnen horen, haha. Zeker toen de kiezen doorkwamen was het een grote ellende, maar gelukkig heeft hij nu zijn gebit compleet!
groetjes van Ruth

Kwijlen hoeft niet met de tanden te maken te hebben, maar kan wel, maar ze doen het op deze leeftijd zowiezo.
Die poep met dat gillen onder de fles... zijn het geen krampjes??

Het kan dus ook wel met de tandjes te maken hebben, maar dat is lastig te zeggen, en sommigen hebben veel last en sommigen nergens van dus.

Maar dat bijten heeft er in iedergeval wat mee te maken.

Dus afwachten denk ik. Soms zijn ze ineens door die tandjes!

groetjes Mieke

Terug
Bovenaan