Voortekenen

A

Anoniem

Guest
Ik vroeg me af of er ook voorteken zijn voordat de weeen beginnen!

Ik ben al sinds zondag niet lekker in orde;
laatste paar dagen slecht geslapen en veel naar de wc om te poepen en soms diarree(sorry) en gerommel in mijn buik.
nu  heb ik  steken onderin mijn buik gehad maar nu is het ook weer weg, zo vaag...het zijn geen weeen ofzo maar wel raar..

Ik wil ook zo graag dat het begint!

xxx meimama
(nog 10 dagen)

bij mij begon het 3 dagen voor de bevalling met heel veel harde buiken, die op een gegeven moment echt pijnlijk waren. Maar bij een ander kan het weer heel anders zijn.

groetjes, Ellen

Hoi meimama,

Dat gerommel heb ik inderdaad ook alleen ik moet nog 3 weekjes,ik ben 15 mei uitgeteld!
Maar ik heb ook inderdaad diaree,niet continue maar als ik naar de toilet moet, dan is het wel erg dun en waterig en gaat dan gelijk met krampen dat ik ooit bang ben dat ons meisje mee komt,hahaha!
Ik had gevraagd aan mijn verloskundige of dat inderdaad al voorweeen waren maar dat zou inderdaad al wel zo kunnen zijn,je baarmoeder is zich natuurlijk wel al voor aan het bereiden op de bevalling zei ze!
Dus dat was best wel spannend maar zolang de krampen niet om de 5 minuten komen hoef je je nog geen zorgen te maken!
Maar kwamen die weeen maar al om de 5 minuten he,dan kunnen we al snel genieten van ons klein wondertje,ik kan ook bijna niet wachten en begin nu ook wel erg nerveus te worden hoor!
Ik had gister voor het eerst dat mijn borst had gelekt toen ik wakker werd,er zat een hele grote plek in mijn pyama,dus dat maakt het ook allemaal nog erg spannend,hihi

Nog eventjes volhouden,
groetjes wendy 37 weken en 2 dagen zwanger

Ik weet wat je bedoeld. Ik heb al twee weken dat het rommelt in m'n buik. Heb al een paar keer 's nachts wakker gelegen met voorweeen en mijn buik doet constant   pijn. Ook de ontlasting is dunner en gemiddeld moet ik 3x per dag naar de wc (wel een verademing als je je bedenkt dat ik de hele zwangerschap moeite heb moeten doen om de boel op gang te houden).

Ook ik heb vorig weekend voor het eerst een 'lekkage' van m'n borst gehad. Vandaag spant de kroon qua 'niet lekker zijn'. Ik voel me erg moe en een beetje rillerig. (zo'n zwakte-gevoel wat je hebt als je bijvoorbeeld een maaltijd hebt overgeslagen). Ben ook een beetje misselijk en ik weet zeker dat dit niet een griepje is of zo. Ik ben heel benieuwd hoe lang het nog gaat duren, want ik voel me best beroerd...

De vk houdt 18 mei als uitgerekende datum aan (met twijfel, dat wel), maar volgens mijn berekeningen zou ik er rond 30 april moeten zijn. En dat schiet al op. Vanaf vrijdag mag ik thuis bevallen.

Groetjes, Marisa

Oh, en ik zweet sinds drie dagen meer, met name in m'n handen. Voel me vandaag ook wat aan de warme kant...

Ja dat rillige ken ik wel, dan heb je het warm dan ben je aan het rillen..
En lekkende borsten heb ik al heel lang, zo een paar dagen achter elkaar of nachten en zo een tijdje weer niet en dan begint het weer enz.

Het lichaam is zich druk aan het voorbereiden, maarja wanneer het precies gaat gebeuren weet je toch niet, het is maar afwachten..
Helaas!

xxx

Hoi!

Ben toevallig gisteren bij de verloskundige geweest en er naar gevraagd. Zij antwoorde dat het weinig zegt. Sommige vrouwen hebben al weken voor die tijd last en veel hebben nergen last van en beginnen spontaan te bevallen! Lastig het dat afwachten! Hoorde ook van iemand dat weersomslag soms mee helpt. En het wordt vandaag heel warm haha! Succes allemaal en probeer het hoofd koel te houden! Groetjes!

Hallo,

Toen ik zwanger was van de eerste had ik op een dag geen trek meer in eten. Kreeg gewoon mijn boterham niet naar binnen gewerkt. Nou in mijn geval had ik achteraf gezien kunnen weten dat iets niet klopt want ik eet altijd! En jawel hoor 's avonds braken mijn vliezen en begonnen de weeën.

Succes met de laatste loodjes.

Groetjes

Terug
Bovenaan