VOORTEKENEN???

Hoi dames,

ik ben hier constant op het internet op zoek naar mogelijke voortekenen.
Niet zozeer voor-weeën, harde buiken e.d.
Eerder voortekenen als opgezwollen hoofd enz. Ze zeggen wel eens, het gaat niet lang meer duren, want je hebt behoorlijk dikke lippen.
Ik vermoed dat dit gewoon praatjes zijn, hoewel ik het wel zou willen geloven.
Zijn er zo nog meer van die praatjes die jullie kennen?
Ik ben benieuwd !

Ikzelf heb echter ook het gevoel dat het niet zolang meer zal duren, maar kan niet zeggen waarom niet, ik voel het precies aan. Ik ben 37 weken, van mijn eerste twee weken te vroeg bevallen, wil absoluut niets zegge, maar heb een gevoel.
Straks moet ik nog eens op controle bij mijn gyn. ben super benieuwd!

Liefs,

van ons ...

Hoi Febeke...
Da's grappig ik heb er nooit van gehoord van dikke lippen maar ik heb ze wel sinds een paar dagen en daarnaast ook sterk het gevoel dat het allemaal wat eerder in gang gaat komen dan dat ik uitgerekend ben. Ben nu 37 weken dus het mag komen... heb ook een enorme druk op mijn schaambeen en het rommelt gewoon allemaal.
Verder ken ik eigenlijk geen voortekenen. Niemand iets over gezegd!

Sterkte bij de gyn! Groetjes Macka

hihi macka,

ik hoor echt vanalles.
Mijn mama zegt dat altijd van die lippen en neus, hihi... als je lippen en neus dikker worden, dan is het bijna zover.
Daarstraks ging ik de kindjes in de klas nog is gedag zeggen (ben kleuterjuf) en toen sprak een oma van één van mijn kindjes me aan.
Ze zei: 'Het zal niet lang meer duren, ik zie het aan je gezicht, is wat opgezwollen'.
Hihihihi... vond het wel super om te horen, omdat ik het eerlijk gezegd toch een beetje beu aan het worden ben. Ik probeer nogthans met volle teugen te genieten. Is moeilijk, maar doe m'n best! Het is waarschijnlijk de laatste keer dat ik zwanger mag zijn, dus GENIETEN van die dikke buik, dat is nu toch wel de boodschap.
En hoewel ik het zo beu ben, ik weet zeker dat wanneer ik bevallen ben en weer helemaal bekomen ben van alles, dat ik jaloers zal zijn op die zwangere/dikke buikjes rondom mij. Gek e !

Maar jij hebt dus ook toch al een tijdje dikke lippe, hihi... dan zal het niet lang meer duren, haaaaaaahahahaha... vind het zelf best grappig eigelijk.
Maar ik wil het gewoon geloven, hihi...

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan