Voortekenen?

Hallo,

Ik heb voor volgende week dinsdag 24 mei een keizersnee gepland staan. Ik ben dan 38+5. Nu ben ik al 2 dagen heel misselijk, rugpijn, spierpijn in m'n bovenbenen, diarree en heb ik ongelofelijke buikpijn (constant) zullen dit misschien voortekenen zijn dat het zich eerder aandient? Ik loop nu bij de gyn en vind het daar niet zo heel erg prettig (en bij mijn vk kan ik dus niet meer terecht) dus wilde ik even jullie mening erover weten. Nu ben ik dus 37+4 dus het zal kunnen..

Liefs!

Hoi Girl,

Ook hier het idee gehad dat dat heel best voortekenen kunnen zijn.
Zelf sinds vorige week dinsdag avond ook erg misselijk, diarree, hoofdpijn, last van mn rug en hele onrustige benen.
Niet dat ik er ziek van ben, dus kan het geen griep noemen. Dit heeft woensdag en donderdag overdag aangehouden en vrijdag voelde ik me weer goed. Heerlijk mn boodschapjes gedaan nog bij een vriendin geweest en vrijdagsavonds kreeg ik ineens weeen.

Schrok er best wel een beetje van want was toen 34+2 Beetje vroeg dus nog.
Aan ctg geweest inderdaad onrust te zien maar geen regelmaat, na onderzoek bleek dat de baarmoedermond verweekt is maar er gelukkig nog geen ontsluiting is.
Hele onrsutige nacht gehad en afgelopen weekend heel erg veel harde buiken. Maargoed aangezien ze zeggen dat die niks uithalen ben ik maar lekker op de bank gekropen. en heb niet teveel gedaan.

Gisteren avond begonnen de krampen weer en had ik vannacht ineens weer diarree... Toen ook vaginale steken erbij zo nu en dan, maar die hielden steeds maar kort aan. Heb geen blaasontsteking want daar is nog op gecontroleerd.
Dit is mn eerste kindje weet dus niet zo goed wat ik er van moet denken.
Heb wel sterk het gevoel dat er vanalles gaande is daar in mn buikje.
Heb voor a.s. donderdag zowiezo een echo staan, en probeer zo lang mogelijk rustig thuis te blijven. Want als we eenmaal in het ziekenhuis komen en ik blijk ontsluiting te hebben, dan is de kans heel groot dat mn gyn me laat opnemen en dat stel ik het liefst zo lang mogelijk uit. Want weet dat het beleid zo is dat ze niks meer remmen en ook geen longrijping meer doen na 34 week. Aangezien ik nu 34+5 ben blijf ik dus het liefst zo lang mogelijk in mn vertrouwde omgeving.

Heel verhaal... Maar als je het mij vraagt kunnen het wel degelijk voortekenen zijn.
Hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt.

Gr Butterfly, juni mama.

Ik heb precies dezelfde klachten, maar bij mij is hij aan het indalen. En dat werd tijd ben nu 40,3w!! Bij mij zijn het gewoon oefenweeen.
Het kan zijn dat het gewoon oefeningen zijn voor het echte werk of toch voortekenen.
Heb je al met je gynaecoloog gesproken daarover?

Heel veel succes dinsdag en dat je maar snel van je kindje kan gaan genieten!

Groetjes Manon

Hoihoi, ik zou voor alle zekerheid toch je gyn informeren en vragen om een CTG.Ik weet niet waarom je een keizersnede hebt, maar t lijkt me niet prettig om 'hals over kop' te bevallen als dit toch het begin blijkt te zijn, want het zijn wel de tekenen van een naderende bevalling, al kán het ook indalen/oefening zijn en laat die bevalling nog dagen op zich laten wachten.t Blijft lastig in te schatten...

Terug
Bovenaan