voortekens van tandjes ??

A

Anoniem

Guest
goeie morgen damens
ik vroeg me af of deze voortekens die mij zoon heeft
te maken kan hebben met doorkomende tandjes
mij zoon heeft al ander halve week last van diaree
en ook al 2 dagen lichte verhonging 38,2
ook is hij wat huilrige dan normaal
kunnen dit voor tekens zijn van tandjes
hij is 13 nov 6 maanden
hoelang duurt het voor dat het door komt
en zijn er druppels voor om de pijn te verlichten
danielle moeder van milan

Hoi Daniëlle,

de dingen die je beschrijft kunnen heel goed een teken zijn van doorkomende tandjes. Er bestaan homeopatische druppels die je kan geven om de pijn te verzachten. Die verkopen ze bij de apotheek en de drogist, ik weet alleen niet meer hoe ze heten.  Als ik bij mijn oudste twee een tandje zag dat op het punt van doorbreken zat wreef ik over het tandvlees tot het tandje erdoorheen was. Anders blijft het pijn doen. Kijk eens of je kleintje een witte punt in zijn mond heeft. Meestal komen eerst de onderste snijtanden door.

Groetjes van Marloes

ofdat ze homeopatisch zijn weet ik niet. Maar dentinox druppels zijn er speciaal voor. Te koop bij apotheek en drogist

Hoi,
Volgens mij is zure, wat dunnere ontlasting met een wat andere structuur als normaal, een voorbode voor tandjes. Eveneens wat rode billen kan ook.
Koorts die aanhoud schijnt niets te maken te hebben met de doorkomende tanden hoor,  maar koorts piekjes kan wel volgens de huisarts..Als kinderen heel veel ''kwijlen'' kan dat er ook mee te maken hebben, maar het heeft ook te maken met de ontwikkeling van de speekselklieren..Het blijft een moeilijk iets dat tandjes krijgen..haha
Er bestaat Dentinox om te smeren op het tandvlees, en iets van vsm, kan even niet op de naam komen..Ik vind zelf Dentinox veel fijner..
Succes, groetjes Rina

hey hallo,
Jelte (5mnd) is ook al paar dagen aan de diaree. Dus mss ook wel tandjes, geen verhoging, of extra kwijlen, maar wel rode appelwangetjes...
Je hebt idd Dentinox wat er je erop kunt smeren, maarja is er al wat te zien? haha.. bij Jelte nl niet.
Verder is er chamodent van vsm wat je kunt gebruiken.
Succes ermee en wel ff laten weten als er eentje door is he?   Dan doe ik dat ook! ;-)
Groetjes Saskia.

Terug
Bovenaan