Voortekens

A

Anoniem

Guest
hallo dames.

Bedankt voor alle lieve reacties voor mijn zwangerschap. Ik had inderdaad wel voortekens maar het probleem was dat ik iedere maand voortekens had dus naar acht maanden geloofde ik erdeze keer ook niet in.

De verassing was dan ook heel groot toen de dokter vertelde dat ik al 6 weken zwanger was. Groote verbazing.

Morgen hebben we een tweede echo. Als deze ook goed is dan begin ik er een beetje in te geloven. Zat ik eerst de hele tijd in de knoei met mijn hormonen
die iedere maand weer tegenwerkte nu ben ik als de dood dat het mis gaat..

Hopelijk wordt deze onzekerheid morgen een beetje weggenomen en kunnen wij stiekum ervan genieten (als ik tenminste in staat ben om mijn eten een beetje binnen te houden)

groetjes Oby

Hoi Oby, vandaag zit ik voor het eerst op 't forum wat leuk dat ik jou kan feliciteren met je zwangerschap. Heel veel succes, groetjes van Lilian

Hoi oby,

Wat gaaf joh, 6 weken zwanger. Probeer er lekker van te genieten, succes morgen bij de echo. (Waarom heb je een 2e echo ?)We horen wel hoe het geweest is, misschien. Doei Tanja

Hi Oby,

Nogmaals van harte met je as. baby-tje, ik ga er vanuit dat het goed gaat en dat de echo morgen ook goed is, succes overal mee en hou ons af entoe op de hoogte ok?

Groetjes: Chili x

Terug
Bovenaan