voortellen

Dag dames,

Tot nu toe zat ik op een algemeen forum, maar ontdekte net deze. Wel zo leuk de ervaringen van anderen die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Ik zag direct al heel wat herkenbare dingen.
Dus ik zal wel vaker komen.

Ik ben moeder van een 12 jarige meid en verwacht in april nog een meisje. Je zou zeggen dat ik al heel wat ervaring heb met het moederen maar door het enorme leeftijdsverschil moet ik nu weer helemaal wennen. Haha, ik sta soms echt in een zaak...tjee wat moet ik daar nu mee of maak me serieus waar en hoe ik de baby gaan laat slapen.
Ben misschien nog erger dan een "nieuwe" moeder juist omdat ik al de effecten op langere termijn heb mee gemaakt.

Hoi Judith!

Welkom bij de april mama's!
Ik ken dat wel een beetje. Mijn dochter wordt binnenkort 7, dus eigenlijk al weer lang uit de luiers. Wij krijgen een zoon zoals de meeste mama's hier.
We gebruiken deze mamaclub nog wel, maar minder als voorheen. We hebben ook een hyvespagina als 'forum' ingericht.
Ook hebben we op 26 februari een middagje high
tea-en gepland in Utrecht. Leuk als je ook zou komen! aanmelden kan via de hyve....
Kijk maar eens op :http://april2011.hyves.nl/
Daar gebeurt (inmiddels)een stuk meer als hier.

greetz en misschien ook tot daar, Esz

Ik heb me bij hyves aangemeld, maar moet schijnbaar wachten op toestemming vd beheerster.
Weten jullie of ik dan een mailtje ofzo krijg als ik lid mag worden? Zelf ben ik niet zo thuis op hyves en vond het zo vervelend om 10 keer te klikken op "lid worden". Had gisteren eigelijk hulp moeten vragen aan mijn dochter die zich suf hyved, maar ze was met een vriendinnetje naar de kijkshop voor een angelsound.

je krijgt er geen bericht van.
gaat automatisch.
af en toe gewoon kijken of je al toestemming hebt gekregen.
dat doet ze wel vrij snel hoor.
ik zal het ook voor je in de gaten houden en dan laat ik je het wel weten.

Terug
Bovenaan