Voortraject IVF

Hoi, ik ben  momenteel bezig met het spuiten van Decapeptyl en  ga vanaf vrijdag beginnen met Gonal F.  Ik vind het allemaal vreselijk spannend. Dit is mijn eerste keer IVF, heb al 6 IUI pogingen gehad die op niets zijn uitgelopen. Ben dus heel benieuwd of IVF wel gaat brengen wat we al jaren hopen. Merk wel bij mezelf dat ik uit zelfbescherming niet teveel durf te hopen op een geslaagde poging.
rozemarijn, ik zal woensdag voor je duimen

Hoi sherene

Laat ze maar goed draaien want ik ben echt een beetje bang. Bedankt voor het duimen alvast. Jij veel succes met het beginnen met gonal f en de rest natuurlijk.
Het is af en toe echt stressen he met die hormonen.

groetjes rozemarijn

hoi hoi,
ik wil je aller eerst heel erg veel succes wensen met de ivf behandeling!ik hoop echt dat het lukt voor je .ik ben nu zelf met de vierde keer iui bezig en sinds deze laatste keer met hormonen maar het heeft bij mij nog niet aangeslaan.en nu wou ik vragen :hebben ze bij jou en je vriend wel een oorzaak gevonden waarom het niet lukt?bij mij namelijk niet.heel veel liefs corina
ps ik zal voor je duimen.

Hoi Lady 21, Nee er is zowel bij mij als mijn partner niets gevonden wat mis kon zijn.  Bij iedere IUI (alle keren met hormonen, Puregon) werd er gezegd dat er topkwaliteit zaad was en een topconditie bij mij maar het mocht niet baten!  

Terug
Bovenaan