Vooruitzichten????

Hallo dames,

Hebben jullie nog leuke uitjes gepland om de tijd wat mee te doden? Ik ga vanmiddag nog even met mijn moeder boodschappen doen. Het weer is alleen helaas niet zo denderend. Thuis zitten kan ik helaas even niet meer, je houdt je er dan voortdurend mee bezig. En als je het te graag wilt dan gebeurt er niets. Beetje afleiding zoeken kan geen kwaad. Ik probeer alleen wel dicht bij huis te blijven voor het geval dat. Hebben jullie nog leuke vooruitzichten?

Ik zou vanmiddag koffie drinken met mn oude zwangerschapsclub omdat bijna alle kinderen nu 2 jaar zijn geworden. Maar ik keek net na mn middagslaapje uit mn raam 3 cm sneeuw. Heb geen zin om ingesneeuwd te raken in Bedum.

Gister had mn man de middag vrij genomen om mn zoontje voor mij van de creche te halen en mij rust te geven, bij de verloskundige was alles goed en om het samen zijn te vieren hebben we chinees besteld (geen resultaat hoor). Soms zit er nog wel eens een redelijk leuke dag tussen!

Ik was van plan zometeen met mn zoontje om de koffie te gaan met alle moeders en kindjes van mn vorige zwangerschapsclub om te vieren dat de kids 2 jaar zijn geworden. Maar na mn slaapje sneeuwt het hier en ligt er al 3 cm. k Heb geen zin om ingesneeuwd te raken in Bedum.

Ik denk dat hij toch alleen maar voor het raam wil zitten met al dat mooie wit wat uit de lucht komt.

Terug
Bovenaan