voorweeën, valse start of....?????

A

Anoniem

Guest
Hey,

dat was me het nachtje wel zeg. Ging om 22.00u slapen en toen rommerlde het wat in mijn buik. Tegen kwart voor twee werd ik wakker en het rommelde nog steeds, flinke krampen om de 5 minuten en ons kleintje ging me toch tekeer. Ik dacht ..maar even een uurtje afwachten, uiteindelijk werd het om half 5 minder en ben ik tegen half 6 in slaap gevallen. Werd helaas wel om half zeven weer wakker. Nu nog steeds af en toe krampen en flinke pijn in mijn rug. Vraag me af of ik hiervoor vk moet bellen, wil haar liever niet storen tijdens weekend, maar natuurlijk ook niet te laat bellen.

Aan de ene kant hoop ik dat het doorzet (is wel vroeg 36+2) maar aan de andere kant als ik vandaaag of morgen zal bevallen is mn man er niet bij, hij vaart en zit in schotland dus is een aardig vliegreisje. Denk dat ik gewoon nog even afwacht en zo iets ga   verzinnen om er niet meer zo mee bezig te zijn...tips??!

Liefs

hoi hoi

wat naar voor je zeg
ik kan niet zeggen wat het is geweest maar het klinkt als voorweeen want echte weeen weet je vaak meteen maar dit is bij iedereen anders natuurlijk
bel anders gewoon de vk even daar zijn ze voor beter 1 keer teveel dan te laat
heel veel succes
liefs angela

hoi hoi,

dat is niet fijn, maar volgens mijn ervaring en wat ik weet van verlok is als je weeen hebt voor de bevalling ga je  je kind iets minder voelen want die is kracht aan het sparen om zicht eruit te duwen uit de geboortekanaal die kracht heeft je baby ook nodig.als het echt weeen zijn naar je gevoel gewoon de verlosk belllen want die heeft gekozen om zo'n baan te hebben dat ze gestoord wordt 24 uur per dag 7 dagen per week en het is fijner voor je om te weten wat er gebeurt, ik had het zelf ook met me dochter toen 26 weken zwanger was van haar en had weeen en moest naar het ziekenhuis om het te meten en inderdaad waren weeen en daarna waren het opgehouden dat gebeurde weer maar heftiger toen ik 39wk en 1 dag toen had ik 1cm ontsluiting en gebeurde pas nog heftiger (rugweeen) toen 39 weken en 4 dagen en werd onze dochter eindelijk geboren na een zware bevalling die in het ziekenhuis eindigde, dus gewoon de verlos bellen dan weet je het zeker en kan ze optijd reageren.

succes

Manal  

En heb je gebeld?? Je kunt beter een keer te vaak bellen dan te weinig. Zij kiest idd voor zo'n baan en je kunt altijd telefonische je onrust melden.

Monique

neee...niet meer gebeld. Maar inderdaad, ik zal me er niet bezwaard onder voelen haar te bellen.
Is nu redelijk rustig, wel veel pijnlijke harde buiken maar geen echte weeën meer.
Hoop dat ik vannacht wel lekker kan slapen, want anders ga je er volgens mij echt kapot aan, wat vermoeiend.

Meiden allemaal succes nog even!

Hoi Miekje

klinkt als echte voorweeen!
Ik heb dit gehad bij mijn dochter vanaf week 33-34, elke nacht!. Zij werd met 37 wk uiteindelijk geboren. Ik zag echt tegen elke nacht op. Heb op een gegeven moment op aanraden van mijn moeder mijn buik ingezwachteld voor het slapen gaan en dit gaf echt verlichting en kon zo weer beter slapen. MSS ook een tip voor jou als het aanblijft.
Gewoon een katoenen doek strak om je romp heen al liggend en dan met een veiligheidsspeld vastmaken.

Heel veel succes!

gr Puckylief

Terug
Bovenaan