Voorweeën

Hebben jullie al last van voorweeën?
Afgelopen weekend was ik me echt bewust van deze weeën en ik moet zeggen dat het me wel opbeurde in de trend van: het begin van de laatste fase!
Het begon zaterdag op zondagnacht en heeft gisteren eigenlijk de hele dag wat gezeurd.
Moest ook veel plassen. Nu is het weer over.
Krijg nu onderhand toch wel heel veel zin om onze kleine kabouter te verwelkomen!

Groetjes,

Suus

Hoi,

Ik was dit weekend met mijn gezinnetje in een pretpark en toen had ik regelmatig last van een kramperig/stekerig gevoel in mijn onderbuik met inderdaad veel plasdrang. Het waren echt van die 'inkrimp-momentjes'. Misschien indalingsweeen? Of lichte voorweeen?
Ik weet eigenlijk nog niet eens of de kleine nog in stuit ligt. Dat was anderhalve week geleden nog wel zo. Dus misschien was ze gewoon flink aan het draaien...Kan ook.

Hoe dan ook....Ik heb ook veel zin in ons kleine kaboutertje hoor!

Hahaha! Succes met de laatste loodjes!

Liefs, Billie
34w2d

Ik heb nog geen last voor voorweeën, maar heb wel sinds een paar dagen van die steken onder in mijn buik. Kunnen natuurlijk gewoon mijn banden zijn, maar wie weet is de kleine wel wat aan het indalen en komt het daarvan... Ik hoop dat laatste natuurlijk... ha ha!
Ik heb ook vrijdag en zaterdag vreselijk veel last gehad van zuur en dat is nu over, dus ik heb goede hoop! Morgen mag ik weer naar de verloskundige, dus wel zullen het morgen wel horen...
Lekker gevoel he, al deze kwaalltjes die bij de laatste periode horen, het komt zo heerlijk dichtbij!
Nog even geduld...

Groetjes, Michele (35+1 van de 3e)

tja voorweeen wil ik het bij mij nog niet noemen, maar wel heb ik sinds een paar dagen vooral s'avonds last van een soort steken, krampen in de onderbuik. het is net of ze dan op spieren ligt te draaien!
ik sta dan snel op om even te lopen want anders kom ik amper weer omhoog.
ook vannacht ben ik daardoor 3 keer gaan lopen omdat ik het weer voelde aankomen.
ze is volgens mij flink ingedaald want mijn buik zakt enorm en ik kan maar even meer lopen.
als ik loop krijg ik heel snel een slapend gevoel in mijn benen en een tintelend gevoel.
ook het slapen is niks, met een kussen tussen de knieen heeft geen nut meer naar mijn idee. het ligt gewoon niet lekker meer. kramp in   de benen, pijn in mijn buik. enz..
dit had ik bij de vorige 2 meiden veel later dus wie weet komt ze wat eerder.. maar dat zal wel niet!! haha
woensdag weer controle dus ben benieuwd..

Liefs Jenny (34 weken 5 dagen)

Hier ook voorweeen en harde buiken. De verloskundige dacht nog aan een blaasontsteking, maar mijn urine was schoon.
Heb ook het gevoel dat de kleine wel eens voor de 40 weken zou kunnen komen, mijn buik is zo onrustig en de kleine zit al zo laag. Maar aan de andere kant is het misschien alleen maar hoop?!?! Maar het idee dat ik nog 7 weken (als de baby 2 weken over tijd komt) zo door zou moeten lopen....pffffffffffff!!!!!!!!!! Moet er niet aan denken. Vind de voorweeen ook toch al best wel een vervelend gevoel.
Nou, afwachten maar....geloof ik.

Sterkte allemaal !
Groetjes, Irene (34+6)

hier ook al voor/indalings weeen!! Ik ben er eigenlijk niet zo blij mee, want van mij hoeft die kleine nog niet in te dalen!! Als ze gedraaid is, mag het van mij zo gebeurd zijn, maar tot die tijd liever niet!! Dan heeft een draaipoging ten minste nog nut!!
Ik heb zelf wel het idee dat als het vanzelf op gang komt, dat we de 40 weken niet halen, maar we zien het wel!!

gr. Peet
(35+3 weken)

Hoi!

Een week of 2 geleden heb ik indalingsweeën gehad. Best pijnlijk al. Sindsdien zit ze een stuk lager en heb ik meer ruimte bovenin. Klein nadeel is dat ik meer last heb van m'n bekken. Straks naar de vk. Ben benieuwd of ze echt aan het indalen is. Onze oudste daalde pas tijdens de bevalling in en dat duurde ontzettend lang. Zal dus blij zijn als onze kleine meid er al goed voor ligt.

Groetjes,
Nelly.

hoi hoi,

Ik heb afgelopen zondag echt enorm last van pijnlijke harde buiken gehad, dit zijn waarschijnlijk ook indalingsweeen geweest. Ik ben nl net weer bij de verloskundige geweest en het hoofdje ligt al helemaal ingedaald.
Hierdoor moet ik nog vaker plassen, maar dat geeft idd. ook het gevoel dat nu echt de laatste fase is ingegaan!!!!
Nog even geduld en dan kunnen we zien wie er al die tijd van binnen heeft gewoond, heb er echt zin in.
Weet iemand trouwens of het een teken kan zijn dat de baby wat eerder komt, aangezien hij al is ingedaald, of heeft dit er niets mee te maken??

xx natascha

Terug
Bovenaan