Voorweeën

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Nou vannacht had ik er ook last van; Voorweeën!

Het heeft wel van 10 uur 's avonds tot 4 uur 's ochtends geduurd.
Dacht echt effe dat het eerder zou komen...
Had last van mijn onderbuik, rug en beenweeën. Wist echt niet meer hoe ik moest zitten/lopen/liggen.
En de weeën kwamen echt wel om de 5 minuten.

Aangezien ik 15 november een keizersnede krijg, wil ik liever niet eerder 'bevallen'.
De reactie van mijn man was ook erg fijn: ja, maar je kan nu nog helemaal niet bevallen want je ouders zijn er nog niet (we wonen in zweden) en anders zitten we met de jongens. Dat is niet handig....

MANNEN
Net of ik kan beslissen wanneer de baby zich aandient. (Natuurlijk hebben we al wel evt opvang geregeld bij een vriendje van onze oudste, als de baby iets eerder komt dan gepland.)

Hoe gaat het met jullie?
Al voorweeën gehad, of gebeurd er nog helemaal niets??

Liefs Renata.

Hoi Renata,

lekker he die kerels, zo van: kruis je benen maar, want het komt nu ff niet uit...

En dan die voorweeen... heb ze zowat elke  dag en dan vooral in de avond na het eten; heb ook al een paar keer gedacht dat t echt zou gebeuren, maar net als ik denk van zou ik toch maar iemand bellen stoppen ze weer...

Vind t wel jammer, want van mij mag het wel gebeuren; ben nu 38w1 dus t is dan gewoon mooi op tijd.

Had er bij mijn zoontje helemaal geen last van, maar ze zeggen vaker dat t vooral bij de tweede of volgende zwangerschap zo is...

Liefs Nika

Hoi renate,

Ook ik heb vannacht last van voorween gehad wist niet wat ik moest doen, maar naar 3 uur zakte het weer af!
Jammer wil eigenlijk wel graag dat het door gaat zetten ben het wachten zo beu!
Voor de rest heb ik geen slijmprop verloren of iets anders en weet ook niet wat ik kan verwachten is mijn   eerste kindje.
Zal er maar vanuit gaan dat als het echt begint ik het allemaal wel weet!

Gr kim

hoi

oja ik heb er ook al regelmatig last van en dan vooral snachts.maar niet zo heftig dat ik zou zeggen we gaan aan de gang,nog effe 1 week wachten end an mag het van mij ben bijna 36 weken dus.gr wendy

hoi hoi
nou voo de 37 weken had ik ze heel veel en nu het geboren mag worden is het stil.
maar goed ik heb liever dat het ineens begint dan steeds voorween te hebben want dan weet je ook niet waar je aan toe bent.
hoop dat als ik er nu last van krijg dat ik dan ook ga bevallen,hihi.
liefs sil

Voorweeën genoeg! Maar wel bij vlagen. Tussen de middag voelde ik me in eens heel beroerd worden. Koud, duizelig, misselijk en ik loop de hele dag naar de wc, ik ben aan het afwateren lijkt het wel. En mijn buik is erg onrustig, maar echte weeën zijn het nog niet helaas.
Ik ben nu 39,3 wkn, dus het mag gerust van mij. 4 van de 5 kinderen waren er toen al. En één kwam gezellig 11 dgn te laat. Daar hoop ik maar niet op.

Succes allemaal! Over een week of 6 hebben we het vrijwel allemaal achter de rug .

Francien

Ik ben gisteren echt met het idee naar bed gegaan van..... nou het zou vannacht wel een sdoor kunnen gaan zetten....... helaas werd ik om 6 uur topfit wakker en er is geen krampje meer te bekennen !!!
Gr Tanja (van het oktoberforum, maar ben bang dat het november gaat worden)

Hallo

ik had s'nachts van zondag op mandag ook vlinke voormeeen. Ik heb bijn a mijn vrind wakkergemaakt om naar ziekenhui gaan. Van 11 tot 2 weeen om 5-7 min en ze waaren best pijnlijk.

Donderdag ben ik uitgerekend en moet ook op control, ik ga vragen als ze niet kunnen stripen. Alles doet het zeer, met slapen worden snel mijn handen "ongevoelig" ( of hoe kan je dat goed zegen), draaien gaat ook niet zo lekker heb altijd pijn en mijn werwels springen overelkaar ( geen fijne gevoel). Mijn vingers op mijn linke hand blijven ook over dag tintelen ( veel vocht vasthouden in mijn handen) en zo ken ik nog ff doorgaan.

Ik heb gehoord dat het per verloskunde ( gynecoloog in mijn geval) verschiel, de eene doet het wast makelijker als de andere, ben beniewd wat ze donderdag zegt, jullie hooren het wel.

Groetjes Boontje

Groetjes

Terug
Bovenaan