A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
Nou vannacht had ik er ook last van; Voorweeën!
Het heeft wel van 10 uur 's avonds tot 4 uur 's ochtends geduurd.
Dacht echt effe dat het eerder zou komen...
Had last van mijn onderbuik, rug en beenweeën. Wist echt niet meer hoe ik moest zitten/lopen/liggen.
En de weeën kwamen echt wel om de 5 minuten.
Aangezien ik 15 november een keizersnede krijg, wil ik liever niet eerder 'bevallen'.
De reactie van mijn man was ook erg fijn: ja, maar je kan nu nog helemaal niet bevallen want je ouders zijn er nog niet (we wonen in zweden) en anders zitten we met de jongens. Dat is niet handig....
MANNEN
Net of ik kan beslissen wanneer de baby zich aandient. (Natuurlijk hebben we al wel evt opvang geregeld bij een vriendje van onze oudste, als de baby iets eerder komt dan gepland.)
Hoe gaat het met jullie?
Al voorweeën gehad, of gebeurd er nog helemaal niets??
Liefs Renata.
Nou vannacht had ik er ook last van; Voorweeën!
Het heeft wel van 10 uur 's avonds tot 4 uur 's ochtends geduurd.
Dacht echt effe dat het eerder zou komen...
Had last van mijn onderbuik, rug en beenweeën. Wist echt niet meer hoe ik moest zitten/lopen/liggen.
En de weeën kwamen echt wel om de 5 minuten.
Aangezien ik 15 november een keizersnede krijg, wil ik liever niet eerder 'bevallen'.
De reactie van mijn man was ook erg fijn: ja, maar je kan nu nog helemaal niet bevallen want je ouders zijn er nog niet (we wonen in zweden) en anders zitten we met de jongens. Dat is niet handig....
MANNEN
Net of ik kan beslissen wanneer de baby zich aandient. (Natuurlijk hebben we al wel evt opvang geregeld bij een vriendje van onze oudste, als de baby iets eerder komt dan gepland.)
Hoe gaat het met jullie?
Al voorweeën gehad, of gebeurd er nog helemaal niets??
Liefs Renata.