Voorweeën?

Ik loop al twee dagen met krampen. Ze komen op vanuit de onderbuik en zakken na een tijdje weer af. De ene is heftiger dan de andere en ze komen ook niet regelmatig....
Zou het een begin van de bevalling kunnen zijn of kan het nog dagen/weken duren? Wie heeft er ervaring mee??
Ik ben nu 40 weken en 2 dagen.

Hoi,

Spannend! Bij mij zijn de echte weeen dinsdagavond begonnen (ben op woensdagmiddag bevallen), maar van maandag op dinsdag had ik rond een uur of 3.30 ook weeen, maar wist niet zeker of het weeen waren. Ik kon ze makkelijk aan met buikademhaling. Rond 8.30 was alles weer weg. Maar je hoort ook dat vrouwen dat veel eerder hebben en dan pas na een week ofzo de baby krijgen, dus ik kan je ook niet zoveel meer vertellen.

groetjes
Jadeje

Hallo Bloempje,

Ik heb van week 30 t/m week 38 met voorweeën gelopen. Voorweeën kunnen pijnlijk zijn, maar echte weeën zijn (bijna) vele malen pijnlijker en  komen ook regelmatiger.

Je kan die door de voorweeën wel ontsluiting krijgen. Voordat ik werd ingeleid had ik door de voorweeën al 2 cm ontsluiting!

Zolang je vliezen nog niet zijn gebroken, is dat niet erg. Althans, dat is mij toen verteld.

Groetjes Leontine, mama van Dayden

Nou het was dus toch het begin, want zaterdag 24 januari ben ik bevallen van een kerngezonde prachtige dochter. We noemen haar Loïs! Ze weegt 6 pond en heeft een hele grote donkere bos met haar! Zo schattig..... we zijn dolgelukkig!

Terug
Bovenaan