Voorweeën niet pijnlijk?

<p>Ha, </p><p>Toch maar een topic er aan wagen. Verschillende oudere topics over voorweeën gelezen maar kwam dit niet specifiek tegen. </p><p>Het rommelt hier vanaf zondag. Heel irritant. Maar vandaag voor mijn gevoel voorweeën. Het trekt onder mijn navel samen, maar het is niet pijnlijk... Het houdt dan even aan en trekt nadat t heel iets 'pijn' doet, weer weg. T is geen fijn gevoel maar meer irritant. Eerst dacht ik het is het kindje, maar die komt ook af en toe tussendoor en dat voelt anders.</p><p>Herkent iemand dit?</p>

Had ik ook idd...mn de 2 weken voor de bevalling, s nachts werd ik er zelfs wakker van, toen kon ik het wel pijnlijk noemen.maar niet altijd 

Ik heb een week lang, voor m'n bevalling voorweeën gehad. Vooral 's avonds en 's nachts. Was bij mij niet irritant, maar heel pijnlijk. Moest ze echt wegpuffen en opvangen. Vooral onder de douche. 
Heeft er gelukkig wel voor gezorgd dat ik al 4 cm ontsluiting had voor m'n bevalling??

Weet niet of dit voorweeën zijn, maar je lichaam is iig druk bezig :) Hoe ver ben je?

Wat jij omschrijft had ik twee dagen voor de bevalling, een dag later echt wel zitten puffen want het werd steeds pijnlijker, en pas dag 3 zette het door in echte weeen. Hoop voor je dat het snel doorzet!
Douchen helpt trouwens super :) dan zakt het wel af. En zo niet dan wordt het serieus ;)

Ha, 
Dank voor jullie reacties! Heel verschillend dus hoelang het nog duurde tot de bevalling. 
Ik heb mijzelf er inmiddels aan overgegeven, maar manlief vind 't irritant om mij nu met pijn te zien terwijl er voor zijn gevoel niets gebeurt... 
Ik ben vandaag 38+3, dus het mag! Graag zelfs ;) 

Hier. Ook last van voorweeen. Nu al 2 dagen. 
worden hier nu ook echt pijnlijk.
ik nu 39+1. Hopelijk duurt het geen week. Maar zet het snel door.

Ha Zwanger 1986
Dat hoop ik ook voor jou. Hier is het verdacht rustig sinds gister...
Helaas nu last van obstipatie... dat was dan wel weer het voordeel van die voorweeën ook dat liep door. 
Zet hem op! 

Oh hopelijk wordt het hier dan ook nog even wat rustiger.
vooral met nog een kleine die hier rond rent zou dat erg fijn zijn.
jij ook succes met de laatste loodjes 

Terug
Bovenaan