Voorweeën

<p>Wie had er ook zo last van voorweeën?</p><p>Ik heb er al weken iets last van maar de afgelopen 3 nachten zo erg dat ik af en toe oh jee nu gaat het beginnen. Moet ze soms zelfs wegpuffen.Maar het zet helaas niet door. Maar hemel wat is dat vervelend als je al zo slecht slaapt! Ben nu 37.1 weken. Ben benieuwd of het doorzet! </p>
 
Ik had ook veel last van voorweeën en indalingspijn. Begon rond de 37 a 38 weken. Heel vervelend, maar je kunt er niets tegen doen. Ik ben uiteindelijk bevallen met 40+3. Succes met de laatste loodjes! Hopelijk zet het bij jou snel door.
 
Ik zat vanacht van half 11 tot half 2 met voorween om de 4 min en moest ze idd ook echt wegpuffen. 
Vervolgens maar in bad gegaan en toen trokken ze weg nu met 4 uurtjes slaap op het werk pff 
32 weken zwanger nog 2 weken dan met verlof! 
 
Hoop voor je dat het gauw doorzet maar het kan ook gerust nog 3 weken duren! 
Vervelend om zo weinig slaap te hebben, maar zo bereid je lichaam je al wel vast voor op het leven met een baby.. dat slaaptekort is binnenkort elke dag realiteit. Want als je de eerste weken 4 uurtjes op een nacht slaapt dan is dat al heel veel ? En dan is dat echt geen 4 uur aan één stuk! Dus probeer je daar een beetje bij neer te leggen en overdag soms wat bij te slapen als het kan!
 
Terug
Bovenaan