Voorweeën

<p>Ging gister avond met wat menstruatie pijn naar bed. Onrustig geslapen af en toe wakker van de pijn. Maar vanaf 5 uur kon ik helemaal niet meer slapen. Ik denk dat het voorweeën zijn. Het was om de 7/8 minuten en dan ongeveer 35 seconden lang.</p><p>Dit heeft geduurd tot ongeveer 8 uur. En nu sinds 8 uur komt het echt pas om de kwartier / 20 minuten. Heb een warmwater kruik bij me. Is het misschien daardoor dat het niet meer maar minder wordt?</p><p>Wat zijn jullie ervaringen? Zal de kleine vandaag komen of kan het opeens wegblijven dagenlang? </p>

Voorweeën/oefenweeën kunnen zomaar weer verdwijnen! Mij werd aangeraden bij de eerste 2 zwangerschappen tijdens de weeën te gaan douchen, heel comfortabel is het niet, maar het schijnt dat als ze daardoor heviger worden en aanhouden dat een teken is dat het is begonnen !

Gisteravond ook begonnen met voor weeën vannacht onrustig geslapen maar sinds de ochtend niks meer aan de hand. Warme kruik helpt inderdaad wel. Ik heb de tijd niet eens gecheckt dacht eigenlijk dit zullen wel voor weeën zijn en als erger word zien we dan wel haha ?
Hoeveel weken ben je? En hoe gaat het nu? Je kan ten alle tijden je verloskundige bellen om te overleggen ?
Hier bijna 37wkn.
Succes met de laatste loodjes!

Ben al 4 dagen over tijd. Had de verloskundige gebeld vanmorgen ze zei het zal vast doorzetten vandaag. Maar nu heb ik echt per uur 2 keer weeën dus denk dat het 'm vandaag niet wordt helaas. 

Ik heb ook zoveel last van voorweeen. We verwachten onze 3e en elke ochtend komen ze weer rond de 10a15 min. Tot ik in beweging kom dan trekken ze weer weg. Als ik dan ga zitten komen ze weer. En dan 's middags nergens meer last van. Dat al een paar dagen, wordt er gek van. Elke keer de hoop dat het doorzet. Ik ga maar wat extra wandelingetjes maken vandaag. 
Ik ben nu 39.3 en ik kan er niks aan doen, mijn geduld is ver te zoeken. Zo moeilijk om me over te geven aan het niet weten pff.

Ik heb ook zoveel last van voorweeen. We verwachten onze 3e en elke ochtend komen ze weer rond de 10a15 min. Tot ik in beweging kom dan trekken ze weer weg. Als ik dan ga zitten komen ze weer. En dan 's middags nergens meer last van. Dat al een paar dagen, wordt er gek van. Elke keer de hoop dat het doorzet. Ik ga maar wat extra wandelingetjes maken vandaag. 
Ik ben nu 39.3 en ik kan er niks aan doen, mijn geduld is ver te zoeken. Zo moeilijk om me over te geven aan het niet weten pff.

Ik ben nu 39.3 en ik kan er niks aan doen, mijn geduld is op.

Terug
Bovenaan