Voorweeën?!?!?!

Lieve iedereen,

Ben even benieuwd of ik voorweeën heb of dat het niks voorstelt. Ben 36 weken in verwachting en af en toe enorme druk, niet echt op me blaas maar echt op me muts zeg maar, daarbij heb ik sinds vandaag af en toe "menstruatiepijn" in vlagen. Zijn dit voorweeën of gewoon pijntjes die bij de laatste loodjes horen?
Hoop dat iemand mij kan helpen met wat ik voel!

Alvast bedankt,
groetjes Melissa
 
het kan van alles zijn, voorweeen of oefenweeen, indalingsweeen, lichte bekkeninstabiliteit. Als je je zorgen maakt zou ik de verloskundige bellen.

Groetjes, bianca
 
Hoi

Ik hoor hier nog niet maar kom af en toe wel even kijken ;). toen ik de eerste keer zwanger was wist ik ook niet wat weeen waren, ik zat op de bank rustig tv te kijken en ik kreeg (voor mijn gevoel) steeds last van harde buiken, en steeds sneller op elkaar.
bleek dus dat mijn weeen waren begonnen, later zette het echt door en kwamen ze om de 3 min.
heb je ook last van harde buiken??

spannend he??

 
@ Noeltje.

Het is heel spannend, maar vind het eigenlijk nog een beetje te vroeg haha. Harde buiken heb ik alleen last van als ik druk ben geweest. Bijv: na het koken, als ik de trap op ben gelopen. En heel af en toe inderdaad als ik op de bank lig. Morgen naar vk dus zal het even met haar erover hebben;) Bedankt voor je reactie.

Groetjes Melissa
 
Terug
Bovenaan