Voorweeën


Ik ben nu 23 weken zwanger en heb al sinds een week last van voorweeën. Dit is mijn tweede zwangerschap en heb ze nu elke dag 2x en het duurt dan ongeveer drie kwartier. Zijn er hier meer die daar last van hebben? Bij de eerste kreeg ik pas voorweeën bij de 34 weken.

Groetjes Marijke
 
Tja... wat zijn volgens jou voorweeën?
Harde buiken kun je ook hebben, die zijn wel vervelend maar niet pijnlijk! En niet regelmatig!
Het verschil met voorweeën is dat deze wel pijnlijk zijn maar ook onregelmatig! Je moet ze soms echt wegzuchten.

Als je het vaak hebt zou ik toch een stuk rustiger aan gaan doen en zeker de vk eens even bellen daarover. dan weet je of het voorweeën of harde buiken zijn. Bij een tweede komt het wel vaker voor (al heb ik zelf nu juist minder last dan bij de eerste omdat ik meer rust heb) dat je er meer last van hebt, maar ik zou gee risico's nemen en wel even bellen!
 
ik heb dit bij 1e zwangerschap gehad vanaf 20wkn.. erg vervelend.. k mochttoen ook echt niets meer en alleen maar rust houden, k mocht t gelukkig thuis als ik niet voldoende rust hield moest ik worden opgenomen... nu ben ik intusse 18wkn+2dgn zwanger en nergens geen last van tot nu toe
 
ik heb sinds een week last van voorweeën, ben morgen 33 week. Moet verplichte rust houden van de vk anders kan ons kindje wel eens eerder komen dan de bedoeling is.... over 4 week ben ik 37 weken en mag ik thuis bevallen.... dan mag van mij de kleine ook wel komen...
Dit is mijn eerste zwangerschap dus dit was wel echt nieuw voor me....

liefs
 
Terug
Bovenaan