Voorweeën

Hebben jullie ook zoveel last van voorweeën en harde buiken? 'Het lijkt wel of ik continu een harde buik heb en het is ook heel onrustig in mijn buik. Het idee alleen al dat ik nog 3 weken moet...., ben er nu echt wel klaar mee en hoop zo dat het snel doorzet.
Ik lees weleens dat harde buiken enzo geen kwaad kunnen, maar wanneer zou je de verloskundige moeten bellen?

ik had bij 31 weken ruim 4 dagen lang constande harde buiken... soms wel 17 per uur....
heb toen meerder malen in ziekenhuis gct gehad... en gecontrolerder of ik geen onstluiting.. had...

heb toen ergens gelezen dat je bij 6 a 7 per uur moet bellen... zeker als je na het liggen/rusten ze niet weg gingen...

had toen al 2 dagen niet anders gedaan dan gelegen... en had onder tussen over last van de liggen en toen pas kwamen de harde buiken dus meer liggen was geen optie echt...
uit eindelijk heeft niks door gezet... heb medicatie tegen een blaasontsteking gehad... maar weet niet zeker of dat geholpen heeft wand was voor af niet zeker als ik er een had...

als je je zorgen er over maak kan je beter gewoon bellen en even laten na kijken dan weet je het zeker en zal je zelf ook wat meer rust hebben en tja dan kunnen ze dus weg gaan!!!

heel veel succes

p.s. heb nu nog regelmatie harde buiken maar ben het gevoel zo gewend dat ik het eigenlijk niet echt meer merk!!

Ook ik heb heel veel harde buiken maar ook voorweeen, en bij mij in het ziekenhuis zeggen ze dat als het om de zoveel minuten is en het houd langer dan een uur aan dan moest ik bellen. Ben nu 35 weken.

ik heb gister echte oefen weeen gehad ze waren zo heftig dat ik ze niet weggepuft kreeg maar zette niet door ben nu 35 weken dus tja moet er nog ff mee door
we zullen zien

Je kunt natuurlijk altijd de vk bellen als je ongerust bent of niet zeker weet wat je moet.
Ik heb ook veel harde buiken en ook krampen daarbij. Soms ook echt van die golfen pijn in mn buik, rug en bovenbenen. Dan denk ik wel eens hoe zal dat gaan met het echte werk...?
Soms best heftig hoor, die voorweeën! Ben nu 33w2d, dus moet nog wel even.

Terug
Bovenaan