Voorweeën?

Ik heb sinds vanochtend 5u last van een soort krampen in m'n onderbuik. Ze komen niet regelmatig maar wel iedere 10 minuten en duren ongeveer 30 seconden. Het is niet dat m'n buik helemaal hard wordt maar het voelt wel als een soort weeën. Zouden het voorweeën zijn of zou dit het begin zijn? Omdat het zo laag in m'n buik zit is het niet echt makkelijk op te vangen. Ondertussen trekken die krampen ook naar m'n onderrug. Iemand ervaring?

Het valt niet te zeggen of het 't echte werk is of dat het voorweeen zijn. Het klinkt wel als weeen, maar ja, welke dan... je zou een douche van minimaal 20 minuten kunnen nemen. Als het echte weeen zijn, zet het door, als het voorweeen zijn dan stoppen ze waarschijnlijk. Tenminste, dat is wat de verloskundige mij verteld heeft. Veel succes!

Bij mij begon het ook met buikkrampen, zo'n beetje om de 8 minuten... heb uiteindelijk nog een dagje moeten wachten maar toen was hij er!
Ik hoop voor jou dat het ook gaat beginnen!

Bij mij begon het ook met buikkrampen, zo'n beetje om de 8 minuten... heb uiteindelijk nog een dagje moeten wachten maar toen was hij er!
Ik hoop voor jou dat het ook gaat beginnen!

Moeilijk ik ken dit.Gisteravond laat en vannacht ook erge pijnen gehad, kon ook van krampen niet lopen en dacht het is begonnen nou echt niet,ik wordt door me lichaam voor de gek gehouden,misschien willen we wel te graag hihi.
Sterkte,want het is wel heel vervelend he!
Kop op meis.
kus nice

Pff.. het is zeker vervelend. Heb er nu al de hele dag last van. Ze lijken wel wat heftiger te worden maar niet regelmatig en ook iedere keer korter dan een minuut. Weet niet of ik de VK moet bellen of niet.

ik herken het gevoel wel een beetje.ik zat dus ook te twijfelen.maar het was bij mij toch echte weeen.als het je 2de is zou ik toch maar even bellen naar de vk.want het ging bij mij op een gegeven moment echt snel.en indderdaad onder de douche zet het sneller door.
succes.hoop het snel doorzet....

Terug
Bovenaan