voorwee?

Ik had gisteren opeens heftige kramp en steken in mijn rechterzij. Ik ben nu 38 weken en 1 dag (laten we vooral die ene dag niet vergeten!) Zou dat een voorwee zijn? Ik heb echt geen idee wat ik straks kan verwachten. Het duurde ongeveer een minuutje en kwam 3 keer na elkaar (wel met een kwartier ertussen) en toen ineens was alles weg. Mijn buik was keihard, vooral op de plak van de kramp/steken. En vanmorgen onder de douche had ik opeens heel veel slijm of afscheiding ofzo. Geen propje, maar een veeg zeg maar (op het washandje). het is mijn eerste keer, dus vandaag als deze onwetendheid. Maar denken jullie dat dat een voorwee geweest is en wil dit dan misschien ook zeggen dat de echte bevalling niet lang op zich zal laten wachten? Ik hoop het, want het mag van mij onderhand wel!

hoi

ik heb 3 weken lang voor weeen gehad. en uiteindelijk hebben ze toch mijn bevalling ingeleid.
je kan er namelijk niks van zeggen of het nu nog lang duurt of niet. ik hoop voor je van niet.
ook was ik 2 keer gestript geworden maar dat hielp ook niet...ik was 3weken voor mijn bevalling ook al mijn slijmprop kwijt en verloor af en toe wat oud bloed.
ik heb ongeveer 2weken met 2cm ontsluiting gelopen. mijn bevalling duurde in totaal 1uur en 3kwartier. een mega snelle bevalling dus. wel heel heftig hoor...ik hoop voor je dat het niet zo heel snel gaat als bij mij, sommige denken dat dat fijn is, maar zo heel snel is niet altijd fijn.
heel veel succes!!

groetjes van sandy

Of het allemaal nu gaat gebeuren kan ik je ook niet zeggen.
Ik begrijp dat je zo snel mogelijk wilt dat het begint omdat je het misschien wel aardig zat begint te worden.
Ik denk wel dat het een teken is maar wat sandy zegt, het kunnen voortekens zijn en dan kan je nog weken lopen.
Maak je niet ongerust, en anders neem contact op met je verloskundige want dan weten zij ook wat er gebeurt is en zullen dit in jouw dossier noteren.
Succes en wacht gewoon rustig af, en straks genieten van de klein.

Hoi

het klinkt wel als voorweeën, maar helaas wil dit niet zeggen dat je bavalling op gang komt, ook het event. verliezen van de slijmprop zegt niks daarover. Ik heb vanaf week 37 regelmatig voorweeën gehad en ben netjes op 40 weken bevallen.

Terug
Bovenaan