Voorweeen? Altijd??

Hallo allemaal,

Voorweeen/oefenweeen krijg je die altijd?
Ik ben nu 38,3 weken zwanger en heb nergens last van. Af en toe een harde buik, bij lang zitten of als ik naar de wc moet.
De kleine dame is erg actief, de hele dag door worden de billetjes van links naar rechts geschud en heb ik erg veel contact met haar. Ik heb ook het gevoel dat het nog wel 2 a 3 weken duurt.

Krijgt iedereen voorweeen? Of kan het ook voorkomen dat ineens de vliesen breken. En de hele klus gaat beginnen?

Groetjes Mo

Hoi,

Nee hoor, je hoeft geen voorweeen te hebben. Bij onze eerste kindje had ik nergens last van. Ja, harde buiken. Maar bij de zwangerschap van onze dochter heb ik weeenaktiviteit gehad vanaf week 30! Ik ben 2 keer opgenomen geweest met een valse start. Dus toen het echte werk begon durfde ik het niet te geloven tot de VK meldde dat ik 2 cm ontsluiting had. En toen moest ik snel naar het ziekenhuis. Ik was pas 36 weken zwanger. In 4 uur tijd ben ik bevallen. (gerekend vanaf de 1E wee)

Het hoeft trouwens niet te beginnen met het breken van de vliezen. Dat is bij onze zoon wel gebeurd, maar bij onze dochter weer niet. Daar begon het met 1 flinke wee.

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan