Voorweeen blijken flinke blaasontsteking !

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb dus weer eens een blaasontsteking !
Niks geen voorweeen ..
Gelukkig maar heb nu een kuur en weet dat het snel weer beter word .
Hoop in ieder geval dat ik beter slaap als afgelopen nacht !!

Liefs,

Beterschap!!! Hoop voor je dat het idd snel weer over is, en de echte bevalling kan beginnen!

Liefs Hilma

O wat akelig...

Ik heb ook tot nu toe 1 keer een blaasontsteking gehad, in het begin van mijn zwangerschap. Bij iedere steek denk ik "o, ik heb vast weer blaasontsteking" omdat je het niet voelt, als pijn bij het plassen. Tenminste bij het laatste beetje een soort steek. Ik heb inmiddels al weer twee keer een plasje weggebracht, maar bij  geen van beiden kwam uit dat ik een blaasontsteking heb. Hoe ben jij er achter gekomen? Ik heb namelijk wel vaak last van steken in m'n zij (al een hele tijd hoor) ik hoef maar een paar honderd meter te lopen en dan begint de steek weer, en altijd... rechts!  Zou dat iets met een blaasontsteking te maken kunnen hebben? Wat denk jij?

Liefs José

Hoi,

Ik heb heel vaak blaasontsteking ook als ik niet zwanger ben maar dat lijkt er inderdaad niet op !
Nu ik zwanger ben voel ik het eigenlijk bijna niet bij het plassen het brandt niet ofzo !
Maar toen ik de hele nacht krampen had en trillende benen die niet stil te houden zijn wist ik genoeg !
T is nu de tweede keer tijdens deze zwangerschap, bij mijn eerste heb ik er niet 1 keer last van gehad !
Nu heb ik alleen medicijnen gekregen die je niet 2 weken voor de bevalling mag ????
Ik ben vrijdag 37 weken dus we gaan maar weer even bellen wat we met die pillen gaan doen , er staat dat de baby er bloedarmoede van krijgt en dat is ook weer niet de bedoeling , wel stom hoor want ik heb duidelijk gezegd dat ik bijna 37 zwanger ben, maarja de rest helpt ook niet meer bij mij en dat is misschien de reden dat ik deze heb gehad !!

Liefs

he,

Wat vervelend zo aan het eind van je zwangerschap nog even een blaasontsteking.
Ik wens je veel beterschap. En over die pillen zou ik inderdaad even bellen met de huisarts of misschien nog beter met de apotheek, die is nog het beste op de hoogte van bijwerkingen van medicijnen.

Groetjes Sabine

Terug
Bovenaan