Voorweeen en Harde buiken.

De afgelopen dagen heb ik veel voorweeen. Vooral in de middag zijn ze zeer aanwezig. Ook de hele dag loop ik met harde buiken.
Ik ben nu 36 weken en 1 dag. Zou de baby dan misschien toch eerder komen?? Zoals de verloskundige gezegt had..
 
Ja dat zou zomaar kunnen! Misschien duurt het ook nog wel even hoor, maar je lichaam is zich in ieder geval vast aan het klaarmaken voor de bevalling!
Succes, misschien ben je wel de eerste van augustusmama's!! :D
 
Oh wat herkenbaar, ben 36,5 weken zwanger en heb veel last van harde buiken en s'avonds als ik op bed lig voor weeeen. Moest van mijn vk rustiger aan doen. Ik denk zelf ook dat onze kleine spruit eerder komt. Het liefst wel na dinsdag want vanaf dan mag ik thuis bevallen.
 
Hier ook al wekenlang (maandenlang) voorweeën. Helaas zegt het in mijn geval helemaal niets. Bij de jongste had ik vanaf week 15 voorweeën en was men bang voor een vroeggeboorte. Mijn dochter is uiteindelijk 11 dagen na de uitgerekende datum geboren.
 
Harde buiken had ik al heel vroeg, maar dat kwam omdat ik me te druk maakte op mijn werk. Daar heb ik nu niet veel last meer van.
Heb donderdag gehoord dat ons kindje aan het indalen is en daar merk ik wel wat van. Af en toe in mijn onderbuik wat vreemde kramp. Kan ook wel merken dat het kindje lager zit, voel de bewegingen nu lager. Ben heel benieuwd de volgende keer bij de VK wat ze dan kan voelen!
 
Herkenbaar, bij de eerste had ook veel voorweeen, uiteindelijk kwam ze 5 dagen ''te laat'' ...
k hoop voor jou natuurlijk dat je baby snel komt maar k zou er niet te veel mee rekenen, anders valt t zo tegen...
 
Terug
Bovenaan