voorweeen nu al

Hoi meiden,

Ik kamp sinds donderdag met voorweeen, donderdag avond net menstruatiepijn, heel kort maar wel regelmatige weeen...gaan slapen en vrijdag alles ok. Vrijdag middag heftige buikpijn en vk geweest, voor de zekerheid naar 't ziekenhuis, bloed, urine en ctg. bleek toch wel baarmoederactiviteit te zijn, wilde me houden maar hebben een echo gedaan (beeb groeit goed, nu 2 kilo geschat) en baarmoederhals gemeten, die was 3 cm.
Naar huis, goed naar lijf luisteren en rustig aan doen.

weekend wel regelmatige harde buiken maar verder niets.

Vandaag rustig aan gedaan 'smiddags een paar boodschappen en voordat ik het wist was ik pijn aan het weg puffen in de Hema (even er bij stil gestaan en had toen weer door dat ze regelmatig kwamen, zo'n 45 sec aanhielden). Naar de auto gestrompeld en rest van de middag op de bank gelegen. Nu geen last meer alleen zeurende pijn in onderbuik en vagina.

Vraag me af of dit nog 6 weken duurt....pfff vindt t wel heftig. Maar ja 34w3d is toch echt te vroeg, ze moet blijven zitten!

Zijn er anderen die dit ook ervaren?
groetjes

hoi hoi

ik kom even inbreken van het december form.

ik heb al last van voorweeen sinds 35 weken en ben nu 39 weken en 3 dagen zwanger.
niet om je bang te maken maar het kan dus nog wel 5 tot 6 weken bij je duren.en als je pech heb nog wel langer ( dat werd er toen ook tegen mij gezegd door de verloskundige.
ik hoor voor je dat de kleine nog even lekker bij je wil blijven zitten.( maar het kan ook geen kwaad als de kleine wel al komt.) hooguit moet de kleine dan nog even in het ziekenhuis blijven maar het beste is natuurlijk dat de kleine gewoon nog een week of 4 bij je in je buik blijft zitten

voor me zelf hoop ik dat de kleine van mij snel wil komen want ben het echt behoorlijk zat aan het worden zeker nu ik ook zo weinig slaap ( gemiddeld 4 uur per nacht)

liefs debora ( december mama )

Ik ben van het februari forum. Bij mijn vorige bevalling had ik ook al vroeg last van voor-weeën. De voor-weeën werden zo erg dat ik met 38 weken een dagje in het ziekenhuis heb gelegen met een pethidine injectie (pijnbestrijding). Want ik had al weken niet geslapen van de weeën. Het heeft me geholpen want ik heb daar een hele dag geslapen en zeker een week geen last van weeën gehad. Mijn kleine werd uiteindelijk gelukkig met 39 weken geboren want ik trok het niet meer.
Erg vervelend omdat je telkens denkt dat de baby nu toch echt gaat komen. Het enige wat je kunt doen is echt kalm aan doen. En dan dus niet een beetje minderen, maar echt zo min mogelijk activiteiten en veel warmte op je buik en je rug. (lekker douchen of in bad).
Sterkte met je zware laatste loodjes.

Pfoe, had ik geen rekening mee gehouden dat het al zo vroeg zou kunnen beginnen. Heb gelukkig zelf nergens last van, zelfs pijnlijke harde buiken zijn me tot nu toe bespaard gebleven met 35,4 weken....
Hopelijk helpen de tips hierboven je. Sterkte iig!!

Hoi Hoi,

De laatste tijd heb ik dus ook erg last van me onderbuik, en ook dat voelt aan als menstratie pijn.
Ik ben net bij de vk geweest en die zei tegen me dat het banden pijn was, heel normaal.
Maar als ik dit dan zo lees kan het dus ook iets anders zijn.

Nou succes!!

hallo basjes ,..
hier een december mama .. ik herken je verhaal helemaal ,, heb ook al vanaf ongeveer 35 weken zo veel voor weeen gehad tot nu toe ,, en ben onder tussen bijna 39 weken ,, gelukkig word ik vrijdag ingeleid ,,, ik kan er echt niet meer tegen ,,, en met 36.5 weken in het ziekenhuis geslapen met een pijnbestreiding ,, heb ik een spuit gehad om te slapen daar ,,

mischien wil je dit helemaal niet lezen ,, maar denk reageer toch even ,, sucses er mee meid
xxx mandy

Thanks voor alle reacties, pfff moet zeggen dat die laatste loodjes idd pittig zijn, ik probeer maar naar de feestdagen uit te kijken en bedenk me dan als die over zijn ben ik 2 weekjes verder..

Lig nu overigens in bed met buikgriep...bah....

Terug
Bovenaan