Voorweeen of echte weeen

<p>Hallo allemaal,</p><p>ik heb nu al 2 weken af en toe last van wat voorweeen. Dit duurt eventjes en gaat vanzelf weg.</p><p>van de week had ik al een paar uur achter elkaar weeen maar dit trok toch weer weg. Waren niet echt pijnlijk en de tussenpauze was vrij lang. Minimaal 15 a 20 minuten.</p><p>vandaag heb ik al vanaf 17:30 zo rond de 10 minuten weeen. Ene x zit er wat langer tussen andere keer wat korter. Ik heb ook even gedouchte en toen echt 45 minuten geen wee gehad. Na het douchen begon het alleen weer. Wel met wat langere tussenpauzes. Is t nu echt bezig of zijn t nogsteeds voorweeen? Word er helemaal gek van haha</p>

Hoii,
Dat zijn inderdaad nog voorweeen.. :/ balen dat het al zo lang duurt en niet doorzet. De echte weeen kun je herkennen als ze regelmatig sneller achter elkaar aan komen.. uit mn hoofd vlgens mij iedere 4 minuten een weee, maar pin mij er niet op vast :D 
Succes! En veel geluk! 

Voorweeen! 

Ik had dit ook wekenlang totdat de bevalling begon. Echte weeen nemen niet af bij rust en of een warme douche.
Spannend hoor

Dit zijn voorweeen maar het kan opeens snel gaan; na 2 weken braken eerst mijn vliezen en toen begon meteen ook de ontsluitingsweeen. Die zijn scherper, iets zwaarder en duren langer.. 
Succes en zet em op! 

Het klinkt als voorweeën, maar houd het wel in de gaten. Voordat ik beviel had ik al 2 dagen last van pittige voorweeën. Er zat 0 regelmaat in en soms trok het even weg om een paar uur later weer te beginnen. Ze waren wel zo pijnlijk dat ik er niet van kon slapen. Toen ik op controle kwam bij de verloskundige bleken het toch echte weeën te zijn en had ik al 5 cm ontsluiting. 

Dankjulliewel allemaal.
ik heb ook echt 0 geduld haha. En dan zit ik pas tegen week 37 aan.. word een lange rit voor mezelf. 
Gisteren had ik t idee omdat t zo lang aanhield en toch rond de 10 minuten zat dat t al zover was. Maar de hele nacht heb ik bijna niks gevoeld. Dus word nog meer geduld hebben :) 
bedankt! Xx

Terug
Bovenaan