voorweeen pfffff

ben nu 36 weken en sinds twee dagen voorweeen.
dit kende ik niet van de oudste, daar heb ik ze nooit bij gehad.
heb al wel weken hardebuiken, maar nu er dus echt krampen bij.
vanmorgen toch maar zh gebeld,omdat ik niet wist wat de pijn was, maar ja die zeiden ook afwachten het kan nog wel ff duren.
hoop voor mij dat het doorzet, maar voor de kleine meid nog niet hoor. hoelanger ze in mijn buik blijft hoe beter.

hoi daan,

ook hier hetzelfde verhaal. ik ben uiteindelijk gisteravond nog in het zienehuis beland om de weeen te meten en de baby na te kijken.....baby maakte het goed, maar de weeen waren niks!!! gewoon oefenweeen! pffff wat balen zeg.
heb wel een nachtje kunnen slapen, doordat ik een pilletje heb gekregen. misschien ook een idee voor jou? want je ligt er nu echt op....wel een goede wee of is het weer niks...etc....echt slopend zo.
ook vanmorgen gaf de ctg geen verandering aan, dus ik mocht weer naar huis....nu maar....wachten...grrrrrr

ik slaap gelukkig redelijk. word denk ik niet wakker van de weeen, wel van de pijn in mijn rug en heupen. maar dat is al weken zo.
zh gaf aan dat ik terug moest bellen als de vliezen breken, bloedverlies en/of slijmprop verliezen. of bij weeen die wel doorzetten.
ik ben pas 36 weken dus het kan ook nog wel 4 weken duren pppffff. hoop alleen niet zo.
voel me ook hartstikke beroerd blegghh

Hier ook af en toe voorweeen, geen regelmaat en niet erg heftig, maar wel net vervelend. Daarbij flink maagzuur, misselijk en overgeven, voel me slap en doodmoe, bah bah.

Maar ook hier pas 36 wkn, dus laat haar nog maar even zitten...

Hoop dat t gauw doorzet voor de meiden die de 37 wkn wel al gepasseerd zijn!

hoi meiden.hier ook 38 weken en miselijk van de maagzuur en harde buiken komen en gaan .en erg vermoeid slaap heel erg slecht moet volgende week weer op controle. groetjes soubai ,

Terug
Bovenaan