Voorweeen voorweeen voorweeen

<p>Hallo allemaal,</p><p>even mijn frustratie uiten haha.</p><p>ik heb nu al weken voorweeen. En t lijkt maar niet op te schieten. Ik heb al wel een week 1cm ontsluiting maarja dit hoeft helemaal niks te zeggen. Eigenlijk heb ik elke dag af en toe weeen. Maar vandaag was t weer eens pittig. Vanaf 15:30-19:00 flink pijnlijke weeen gehad die rond de 3 minuten kwamen. Toen ik op t punt stond om weer de verloskundige te bellen werd het minder pijnlijk en zitten er nu weer lange pauzes tussen en komen ze om de 8 minuten. Weer terug bij af.</p><p>word er zo moe van dat t niet doorzet...</p>

Vervelend hè?! Wij waren met precies 36 weken in het zkh ivm weeën. 2 cm ontsluiting, maar het bleek niet door te zetten. Het heeft daarna nog wel veel gerommeld. Mocht ons dametje voor 7 feb niet geboren zijn, dan word ik ingeleid. Ik ben dan 39+5. Met jullie voorgeschiedenis zou je daar eventueel ook om kunnen vragen. Veel succes!

Wat naar he.. Hier het zelfde verhaal! Iedere keer als ik de verloskundige wil bellen zakt het ineens af. Gister getoucheerd en geen ontsluiting, ze had het over een vingertopje.. Ik hoop dat het toch een keer doorzet want die voorweeën zijn echt vermoeiend

Terug
Bovenaan