voorweeen (zelf 35 weken zwanger) van derde

A

Anoniem

Guest
wie heeft ookal last van voorweeen?
ik heb zo een enkele keer last van een zeurend gevoel onderin me buik en rug.
zo ook gisteravond een tijdje na tijdje zakt het ook wel weer af.

ook heb last van harde buiken als ik op sta alleen al.
moet zeggen denk zelf ook dat de baby erg onderin ligt al.
heb trouwens nog een klachtje nu 2 a 3 dagen en das dat last heb van me liezen tijdens het lopen.
groetjes van mij
iemand ookal last van een klachtje die ik heb?

Nou nu niet maar ik weet wel waar je het over hebt...
Die voorween kunnen trouwens ook een blaasontsteking zijn, dus ff je urine inleveren.

Dat gevoel in je liezen is idd het indalen van je kindje.. dat kan al vanaf week 31 gebeuren en helaas heeft het niks met evt vroeg komen van je kindje... Of het kan je bekken zijn.

Ik heb er vannacht ook last van gehad, ben nu 32 wkn zwanger.

Ik heb het ook gehad en Nova kwam met 39 weken...ik vond het wel fijn dat ik merkte dat mijn lichaam wat aan het doen was aan de andere kant kon ik hierdoor heel slecht slapen...

Ik heb precies hetzelfde gehad, vanaf een week of 33, Aidee kwam met 40 + 3 weken...
Ik vond het altijd overdreven dat mensen het hadden over de laatste loodjes die het zwaarst wegen maar het is echt zo :)
Paar weekjes volhouden dus nog!

hoi hoi, het kan inderdaad blaasontsteking zijn, ik had dat dus ook maar ik wist niet dat het dat kon zijn omdat het toen me eerste zwangerschap was en als ik blaasontsteking heb heb ik normaal andere pijn. ik ben er toen dus zonder het te weten er mee door gelopen met als uitkomst 1 week voor de bevalling nierbekken ontsteking, is geen pretjes zo iets , is nog erger dan weeen, en dat is echt zo want met de echte weeen voelde ik dus niks omdat ik de pijn van de nierbekken ontsteking had mee gemaakt.

Ik zal toch als ik jou was even je urine laten testen

Groetjes en sterkte mama van sharon

Terug
Bovenaan