Voorweeen?

<p>hoihoi!</p><p>Ik wil heel graag weten wat jullie over het volgende denken/het zelfde hebben meegemaakt;</p><p>gisteravond lag ik in bed en kreeg ik echt heftige krampen die even aanhielden. Steeds na een minuutje of 10 en dan een minuut of langer. En echt pijnlijke; die je voelt opkomen en dan na een minuutje weer wegzakken. Voor dit gebeurde werd ik echt niet lekker; misselijk, duizelig etc. Maar ik dacht na een tijdje ik ga gewoon slapen en we zien het wel. Vanochtend ben ik ‘gewoon’ wakker geworden en niks aan de hand. Maar nu begint het weer en ook het zelfde als gister; met misselijkheid en duizeligheid vooraf. Ik ben nu 37+2 dus het zou evt kunnen. Het is mijn 2e zwangerschap en bij de 1e heb ik dit nog nooit gehad. Ik hoop niet dat dit nog een tijd lang zo door gaat?? Iemand hier ervaring mee?</p><p> </p><p>groetjes!</p>

Same. Vroeg het gister aan mijn vk. Die zei dat het voorweeen zijn en erbij hoort. En dat elke keer als je denkt dat t niet erger kan het erger gaat worden tot je bevalt. En als laatste klapper..  dat de meeste na 40 weken bevallen dus je je nergens op moet verheugen hierdoor 

Ik weet niet of je last hebt van hoge bloeddruk? Anders misschien even bellen naar verlosk. Of je geen zwangerschapsvergiftiging hebt. Ik wil je niet bang maken hoor maar beter een keer teveel dan te weinig. :) 
Heb je al een douche/bad genomen? Meestal worden ze minder als het harde buiken zijn en meer als het echte weeën zijn. 
Succes met de laatste loodjes

@MDNS - vorige week ben ik in het ziekenhuis geweest door een te hoge bloeddruk. Dit was alleen eenmalig en alle testen die ze hebben gedaan waren helemaal goed. Ook de controles die ik daarna bij de vk heb gehad waren goed (perfecte bloeddruk) dus ik denk niet dat het zwsvergiftiging is gelukkig! En die tip van een bad nemen is een goeie! Ga ik zeker doen, dankjewel!

wil niks zeggen of je vorige week geen zwangerschapsvergiftiging had dat je nu niet een hoge bloeddruk hebt.
ik ben met 37.5 ingeleid ivm wisselend hoge bloeddruk en ook niet lekker voelen steeds, eiwitten waren goed en bloed verder ook maar doordat het steeds terug kwam werd er geen risico genomen
zou zeker je vk nog laten checken

Ja klinkt echt als voorweeen!!! Had ik ook rond die periode (37 weken) tot aan de bevalling toe. Ben bevallen met precies 40 weken. 
Je doet er niks aan. Lekker aan toegeven en desnoods warme kruik tegen je buik aan. 
Succes met de laatste loodjes!!

@iris kip - Ik heb straks weer een afspraak, ga het idd sowieso melden! Ik ben heel benieuwd.. En wat vroeg ook al dat je werd ingeleid! Ik laat weten wat de vk zei!

@Nika - Ik hoor het nu vaker inderdaad! Ik ben heel benieuwd. Dankjewel, komt goed! Het duurt sowieso niet heel lang meer ?

Terug
Bovenaan