voorweeen

hallo meiden,ik ben vandaag 38 wkn en 3 dg.al sinds woensdag voorweeen die steeds meer ritme krijgen.gisteren verging ik van de pijn(ook in m ´n rug) de vk is s ´avonds geweest.die vreselijke pijn bleek van het laatste stukje indalen te komen.ze zei ook dat het kon aanhouden,maar kan ook nog 2 wkn duren.ze heeft ook getoucheerd,maar alles zit nog dicht.is er iemand van jullie die misschien al een keer bevallen is,die een antwoord heeft?? kan het nu heel snel gaan,zoals de vk zegt of kan de kleine zich 1 deze dagen aandienen??? ik ben ook gewoon heel erg oververmoeid van de hitte van de afgelopen weken,en daardoor erg moe. iemand een antwoord?? Linda
 
hoi linda!!! dat dichtzitten zeg niet veel hoor, ik had ook een aantal dagen vreselijk voorweeen!! ook bij mij de vk geweest maar er was niets aan de hand!!! toch bleven die voorweeen zich aandienen en het werdt steeds erger.. die dag erop moest ik gewoon op controle komen..ik daar zei weer gevoeld. maar alles zat potjes dicht!!!( baarmoedermond was nog helemaal achter)... toch bleven die krampjes aanhouden, uiteindelijk is die zelfde avond toch mijn dochter geboren..dus wat ik al zei dat het nog dicht zit zeg helemaal niets binnen een wip ben je gewoon aan het bevallen!! inmiddels is dit weer 13 maanden geleden. maar het ergste is nog dat je gewoon niet weet waneer jou kindje zich aandient!!! kan elke dag zijn maar kan ook nog 2 weken duren( hoop voor jou snel want ik weet het is zwaar!!) nu wil je veel succes wensen met je laaste loodjes... en veel succes met de bevalling!! groetjes danielle
 
Hoi Linda

Ik heb hetzelfde gehad heb 2x de VK aan mijn bed gehad, ik dacht dat ik gek werd uiteindelijk is mijn dochter 4 dagen over de datum geboren. Het rommelen is bij bij ook rond de 38 wkn begonnen. Vooral de nachten vond ik zwaar want dan begonnen de weeen zo kwam ik niet aan mijn rust toe heb nm nog een kind rondlopen. Uiteindelijk heb ik een paracetamol ingenomen en in bed gedoken (op advies van de VK)om mijn lijf helemaal tot rust te laten komen, ik knapte idd op heb daarna nog 4 gelopen maar de intense moeheid was verdwenen en ik had geaccepteerd dat het nu een maal bij mij hoorde. Kop op de laatste loodjes wegen het zwaarst.
Groetjes Sannie
 
Ik ben nu 40wk en 3 dagen.
Bij mij is het rommelen ook bij 38wk begonnen.
Dacht steeds dat het zou beginnnen, maar voorlopig loop ik nog steeds rond.
Heb nu wel sinds gisterenavond steeds steken in mijn onderbuik, maar ik geloof er niet zo meer in, ik wacht maar heel ongeduldig af tot het eindelijk begint.
Gr en jij ook succes de komende dagen cq weken.
 
bedankt voor de reacties meiden.m ´n vriend denkt een dezer dagen en z ´n baas zei dat het ook niet lang gaat duren.maar ja,je weet het niet he??? ik ben gewoon ook heel nieuwsgierig! allemaal succes meiden.linda
 
Terug
Bovenaan