Voorweeen

ik wist niet dat ze zo pijnlijk konden zijn,heb nu 2 nachten constant er last van,en soms is het ondraaglijk .

Hoe lang liepen jullie ermee en is het dezelfde pijn als de echte weeen?
Ik weet wel dat ze langer duren en achter elkaar komen

Ik heb het twee nachten gehad en daarna zette de bavalling echt door. De echte weeën zijn nog veel heftiger. Kun je ze in bed opvangen? Wanneer dat niet meer lukt, dan komt de bavalling heel snel. Succes ermee hoor. het is niet niks al dat gezeur vooraf! Je verlangt op een gegeven moment gewoon echt naar de bevalling. En die komt hoor.....

quote: Bloempje27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2009 20:39:51'));

Ik heb het twee nachten gehad en daarna zette de bavalling echt door. De echte weeën zijn nog veel heftiger. Kun je ze in bed opvangen? Wanneer dat niet meer lukt, dan komt de bavalling heel snel. Succes ermee hoor. het is niet niks al dat gezeur vooraf! Je verlangt op een gegeven moment gewoon echt naar de bevalling. En die komt hoor.....

Dit is alweer mijn mijn 3de nacht,de weeen worden wel heftiger en kan ze maar net opvangen .
Lijkt geen einde aan te komen als dit al zo erg is hoe moet straks met de echte weeen.
zie er zo tegenop

Hoe ver ben je nu precies?

Het is inderdaad heel vervelend, voorweeen. Ik heb een nachtje wel wat vervelende krampen gehad bij mijn eerste zwangerschap. Dat was een paar dagen voor de bevalling, maar meer niet. Daar was ik wel heel erg blij mee.

Een vriendin van mij was gelijkertijd zwanger. Die had hetzelfde een heeft op een gegeven moment wonderolie gedronken om de bevalling op te wekken. Bij haar is dat gelukt, maar dat moet je eigenlijk niet willen. Je krijgt dan namelijk ontzettende pijn in je darmen en daardoor kan de bevalling beginnen (maar dan moet je lichaam uberhaupt al wel zo ver zijn en scheelt het hooguit een aantal uren volgens mij). Bovendien kun je daardoor weeenstormen krijgen, dus ik zou het niet adviseren.

Sterkte!

Groetjes, Marisa

ondertussen al mijn 4de nacht,ik weet niet wat ik moet doen nu.
Ik wil de vk ook niet lastigvallen die zeiden al dat het een paar dagen kan duren.

dus moet ik het gewoon even aankijken ?

ondertussen al mijn 4de nacht,ik weet niet wat ik moet doen nu.
Ik wil de vk ook niet lastigvallen die zeiden al dat het een paar dagen kan duren.

dus moet ik het gewoon even aankijken ?

Nou, je beebje is vast al snel onderweg. Ik vond de voorweeen wel goed draaglijk, maar je wordt er wel erg onrustig van. Het is handig om te kijken welke regelmaat er tussen de weeen in zit, hoe lang duurt het enz. enz. Misschien kan je dan overdag met de verloskundige bellen om te vertellen dat je al 4 nachten zo bezig bent; wie weet kan je even langskomen. Bij mij hebben ze toen gekeken of ik al wat ontsluiting had. Hopelijk duurt het nu niet lang meer, groetjes, Hannah

Ik ben 4 feb bevallen van een zoon,de ween werden alleen maar erger maar kwam onregelmatig mocht pas bellen als ze de ween om de 4 min kwamen.
pas toen ik helemaal op was kwam de vk bleek dat ik al 4 cen ontsluiting had.
In het ziekenhuis kreeg ik  een   hormonen infuus omdat mijn ontsluiting niet wou vlotten.

Terug
Bovenaan