Voorweeen??

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden.

Vooral de dames die al een eerste kindje hebben. Waar herken je nou voorweeen aan of is dat niet goed te beschrijven?? Heb bij mij het gevoel dat het allemaal wat rommelt enzo maar zou natuurlijk ook met indalen te maken kunnen hebben. Alhoewel de kleine de vorige keer al een stuk ingedaalt was volgens de verloskundige. Heb ook soms wat meer last van kramp, maar dat lijkt ook weer op spastische darm eigenlijk, dus vind het moeilijk te bepalen eigenlijk. Ik denk ga toch maar eens informeren. Ook steeds vaker steken van onder enzo.

Groetjes Marian

Voorweeën kunnen voelen als menstruatiepijn, of ook als rommelige darmen. Maar op zich zegt het niks dat je dat voelt. Sommige mensen voelen dat al 10 weken voordat de bevalling begint, anderen pas een paar dagen. Je merkt gewoon dat je buik aan het einde van de zwangerschap wat gevoeliger kán worden. Maar... anderen hebben daar weer totaal geen last van.

Wat jij beschijft lijkt wel op voorweeën, maar het zegt dus absoluut nog niet dat je baby ook écht in aantocht is. Het ook gewoon nog weken duren...

Hallo

Nou ik ben benieuwd dan, het is nu al een week zo aan het rommelen enzo, en blijf spastische darm gevoel houden, terwijl dat het niet is volgens mij. Normaal moet ik dan ook gelijk naar de wc en ben ik het kwijt, nu niet. Kleine is nog wel zeer actief alleen veel pijn op m'n schaambeen nu. Soms kan ik wel door de grond gaan zal ik maar zeggen. wachten, wachten, wachten................

Buik is trouwens wel steeds vaker gevoelig en vooral s'nachts kan ik er nu slecht mee slapen helaas.

Voorweeen of indalingsweeen voelen bij iedereen weer anders. Ik heb (en had dat ook bij de eerste) steken in m'n benen. Ze komen ook niet met  regelmaat.  Het klinkt bij jou inderdaad als voor-of indalingsweeen.
Maar het is inderdaad zo dat het helaas niets zegt over wanneer beeb komt.
Bij onze eerste had ik ze een week van te voren en nu heb ik ze al ruim een week.

Miriam (38+2)

Terug
Bovenaan