Voorweeen

A

Anoniem

Guest
hoi

wie is er ook zwanger van de tweede en wie heeft er bij deze zwangerschap wel al last van voorweeen/oefenweeen,ik dus van het weekend zeg,dacht gisterenavond serieus dat ik ging beginnen,echt zo raar beetje buikpijn en in mijn rug en toen weer weg.het was niet heel de dag door hoor of regelmatig,maar op bed was ik toch even bang dat het begon.vannacht geen last gehad alleen vanmiddag even. moet dinsdag naar vk even voor de zekerheid vragen of het idd voorweeen zijn.Zal wel teken zijn dat ik wat rustiger moet doen ban ik bang ,maar ja gaat moeilijk met nog een kleine doe   mijn best, gr wedny 30+4

Je moet maar tegen hem zeggen dat hij maar lekker binnen moet blijven. Komende dagen is het regenachtig en koud en is geen weer om geboren te worden hoor.
Snap wel dat hij zijn grote zus wil zien en papa en mama, maar nog even wachten. Hij heeft nou al geen geduld meer, dat wordt straks afzien haha.
Gaat het nou wel beter? Geen voorweeen meer gehad? Blijf je die laatste dagen nog werken of zit je in de ziektewet? Het laatste lijkt me beter.
Succes, groetjes Daisy

Hoi,

Hier nog eentje die al vroeg in de voorweeen zit .
Voor mij is dit ook de tweede zwangerschap en volgens de VK is het normaal dat ze dan vroeger in de zwangerschap komen  maar vrolijk wordt ik er niet van.
Het is inderdaad een teken dat je het rustig aan moet doen en dat gaat niet altijd even makkelijk als je een peuter van 2,5 heb rondlopen.
Daarbij komt er voor mij nog eens de "angst" bij dat ook deze kleine te vroeg geboren gaat worden. M'n eerste wou namelijk al met nog geen 34 weken komen en is uiteindelijk toch nog met 36 weken geboren. Vervolg was dat ie nog een kleine maand in het ziekenhuis heeft gelegen met allerlei dingetjes.
Niet echt een leuke kraamtijd dus.
Hoop dat dat nu anders gaat dus heb voor de zekerheid extra verlof op genomen. Dus voor mij is het deze week nog 2 daagjes werken en dan VERLOF!!!
Je weet nooit van te voren of het helpt maar we kunnen het altijd proberen.
Dus meid...rustig aan doen en toch proberen naar je lichaam te luisteren ookal is dat niet altijd makelijk met nog een kleine in huis.

Mams79
32wkn en 1 dgn

Hallo,

ja hoor hier ook. Met name 's nachts, al moet ik zeggen dat ik sinds gisteren ook flink wat last had overdag. Heel veel harde buiken en ze zijn echt pijnlijk. Je moet rustiger aan doen zeggen ze  dan, maar wie helpt mijn zoon van 3 naar toilet, bij het omdraaien in bed gelijk een harde buik,tja je wil wel eens omdraaien he.
Moet donderdag op controle ik krijg eerst een groei-echo en daarna op controle.

Groetjes Miranda

Ook voor mij is het heel herkenbaar. Ik ben nu ruim 33 wkn zwanger van de 2e en heb ook al last van voorweeën. Ik had al een paar weken veel last van harde buiken, maar sinds vorige week zijn ze soms ook pijnlijk. Zaterdag had ik de hele ochtend om de 5 minuten pijnlijke harde buiken, toen werd ik wel een beetje onrustig. Gelukkig nam het 's middags weer af en gisteren had ik er veel minder (en onregelmatig) last van.
Vanochtend heb ik voor de zekerheid mijn urine nog even laten controleren en ik blijk weer een forse blaasontsteking te hebben, dus daar kan het ook van komen. Ik baal hiervan, want ik heb net 2 wkn geleden ook al een penicilinekuur gehad vanwege blaasontsteking... heeft dus niet geholpen.

Gelukkig is dit mijn laatste werkweek, volgende week ga ik met verlof. Mijn dochter blijft gewoon 2 dagen per week naar het kinderdagverblijf gaan, dus dan kan ik lekker uitrusten.

groetjes,
Ikke mv 1 & ? (33 wkn &  3 dgn)

hoi

Ja had gisteren toch ook wel weer wat van die voorweeen,en vandaag heel moe,dus we wachten maar gewoon af he.en als het idd niet meer gaat stoppen we gewoon met werken idd. gr wendy

hoi meiden

ja ik heb af en toe ook harde buiken ik weet niet beter of dat is gewoon dat je lichaam vast aan het oefenen is voor de grote dag hahaah moet zeggen ik heb het soms snachts en dan word ik er wel wakker van dat wel,, voor de rest probeer lees probeer ik rustig aaan te doen maar ja met al een best druk gezin is dat som ook niet te doen maar ja nog 9 weken voor mijn nu hahha ben vandaag 31 weken dus ben echt aan het aftellen

veel liefs cora

Terug
Bovenaan