voorweeen

hoi allemaal,volgens mij heb ik van de week voor het eerst voorweeen gehad,ik werd snachts wakker met een enorme pijn in mijn onderug en die straalde uit naar mijn buik.ben even op het toilet gaan zitten hield ondertussen ook de tijd in de gaten het zakte af en kwam naar 5 min terug dit gebeurde twee keer en toen was het weg.ik had zelf wel echt het idee dat het weeen waren,wie heeft dit ook al gehad?en is dit normaal 6 week van te voren? oke hoor het wel groetjes patries

Hoi Patries,

Ik heb "ze" maandag op dinsdag nacht (weer) gehad!
Tijdje terug ook al een keer, toen was ik ook echt een beetje te druk geweest maar afgelopen maandag absoluut niet...
Dinsdag heb  ik de hele dag een soort menstruatiekrampen-gevoel gehad en ben extra op controle bij de vk geweest! gelukkig was mijn baarmoedermond nog helemaal gesloten en dacht ze aan een buikgriepje... nou nergens geen last van gehad en het is ook alleen bij dinsdag gebleven!

Het moet zeker nog een weekje blijven zitten, want dan mag ik thuis bevallen dus.... zou fijn zijn!
Succes en als je twijfelt gewoon je vk bellen hoor!

Liefs Sabina (precies 36 weken)

Het zouden ook goed indalingsweeen kunnen zijn.

Een handig foefje als je twijfelt of het echte weeen zijn is om even te gaan docuhen of in een warm bad te gaan.

Als je ontsluitingsween hebt dan worden die alleen maar sterker. Voorween houden op onder de douche of in bad!

Ik ben vandaag wezen shoppen....PFFF dat gaat ook niet meer zomaar! Moest af en toe echt ff stil staan ivm harde buiken/krampoen

Terug
Bovenaan