voorweeen

vannacht weer voorweeen gehad.
Ze kwamen steeds als ik op mijn zij ging liggen en als ik op mijn rug lag kreeg ik harde buiken.
Dus was weer een lekker nachtje!
Toch nog vrij wakker nu!
Hebben jullie trouwens ook zo'n beurs gevoel van onder??
Als ik ga staan of lopen voelt het allemaal zo beurs en kan ik bijna niet meer lopen!

Groetjes Mirjam

Hi Mirjam,

Ik heb met name last van mijn schaambeen, dat vooral opspeelt bij het "starten" (dus bij opstaan van bed, stoel etc.). Bij mij komt het door mijn bekkeninstabiliteit en dat heb ik dus al een paar maanden. Helaas kunnen oefeningen niet alle pijn verhelpen en merk ik dat ik er meer last van krijg als mijn blaas vol is.

Het wordt tijd dat er een einde komt aan ons "lijden" :)

Gr. Tamara.

hoi Mirjam,

ik sluit me volledig aan bij het verhaal van Tamara..hier precies hetzelfde.
heb ook veel last van voorweeen in de nacht..ook zoals jij beschrijft!

wordt langzaam wel tijd om ons te "verlossen van het lijden" ja!!! ;-)

succes nog!
Liefs Kim 35.5 wkn (maart mama)

Aha dus dat zijn voorweeen! Ik dacht dat dat niet beperkt bleef bij alleen maar 'snachts en dat je dat dan overdag ook zo heftig moest voelen. Nou dan heb ik precies hetzelfde bijzonder weer.
Ik hoop dat het wat opleverd daar beneden dan gaat het inleiden van maandag misschien wat sneller.
Nog even volhouden meiden!!
X Susan

Ja voorweeen daar heb ik ook vaak last van,zijn behoorlijk heftig!
En dat beurse gevoel van onderen heb ik ook heel erg,elke keer als ik opsta verga ik dan van de pijn!
Van mij mag ze komen!
sterkte nog
groetjes Bianca maartmama of februari mama?????
36wk5dg

Voorweeen... praat me d'r niet van....;-)
Maar de gyn is er wel blij mee. Betekent dat de kleine er ook klaar voor is om over 2 daagjes geboren te gaan worden ;-)
Van mij mag het hoor, ben helemaal uitgeput van het slechte slapen.

Trouwens, ook dat beurse gevoel aan de onderkant heb ik. Heb ik met de vorige 2 niet gehad. Vreemde gewaarwording voor mij. En het maakt het lopen er inderdaad niet makkelijker op.

Terug
Bovenaan