voorweeen

gister dacht ik echt ja het gaat beginnen, ik ben op dit moment 38 weken en 5 dagen maar heleaal valse voor weeen.
zo verveelend ze kwamen zelf om de paar minuten.
nu maar wachten tot het echt zo ver is.
groetjes anouk

dat wachten is echt vervelend!
Ik heb al een aantal weken voorweeën. En de laatste paar dagen ook elke dag. Word ik best moe van, vooral omdat het me uit mn slaap houd! Maar helaas nog geen baby....
Heb een gevoelige baarmoeder volgens de verloskundige. Maar ik hoop echt dat het een keer omslaat in echte weeën.
Nu 38weken en 6 dagen.

Liefs Maartje

Spannend zeg!! Zou leuk zijn als het doorzet... maarja je weet het niet he..

Hier rommelt het ook! Ik ben benieuwd... maar heb zo'n gevoel dat het nog wel even duurt!

Succes met afwachten!!!
liefs

ik vind t allemaal best spannend,wanneer gaat t gebeuren.men denkt t als voorweeen zijn dat t gaat lukken en dus gebeuren maar jammer genoeg dan niet.
Moet zelf nog een klein weekje en ben zelf benieuwd hoe t allemaal gaat,jullie mogen t gerust weten,ben best beetje angstig,hoe zal t allemaal aflopen enz enz,mn koppie zit helemaal vol.
Probeer t beste van te maken.groetjes

Hi,

Ik kom af en toe hier ook even spieken, ben 29 sept uitgerekend, maar ja, dat kan dus net zo goed oktober worden. En aangezien ik een beetje depri word van alle geboortetopics bij sept, is het lekker om hier ook even te kijken. In plaats van de laatste in de rij, ben ik dan even de eerste die uitgerekend is;-)

Hahaha... je moet ergens je goede moed vandaan halen...

Nou meiden veel succes allemaal, ik denk ook al 3 weken dat het ELK moment kan komen, maar nog steeds niks... pfff....

wat vervelend ik weet wat je bedoelt moest zelfs in ziekenhuis blijven omdat ik weeen had en ontsluiting maar bij 3cm stopte het en nu 3wkn later zit ze er nog steeds ben nu 38 wkn+2dgn dus niet meer te vroeg maar als het dan lijkt te beginnen wil je ook graag dat het doorzet
veel sterkte

Terug
Bovenaan