Voorweeen....

Kunnen deze heel misselijk makent aanvoelen met steken die voelen als buikgriep?

Ik weet niet hoe het voelt, maar gisteravond had ik dit gevoel. Enkele nachten terug ook al.
ik werd heel misselijk en vage steken in mijn buik. Dit kwam enkele keren terug.
Ik was aan het relaxen in bad, maar wilde al snel naar bed. Hier kon ik gelukkig wel in slaap vallen. De nacht was verder goed.
Misschien zijn het ook wel m'n darmen.

Heeft iemand ervaring met dit gevoel??

Xo

Ik werd er niet misselijk van....
maar had wel de steken in mijn onderbuik en dat straalde uit naar mijn bovenbenen...
Erge krampen idd als een soort buikgriep... mensturatieachtig gevoel.......

Anders ff vragen bij je vk...

heb er 2 dagen heel erg last van gehad, daarna niet meer zo erg.... maar heb ze zo nu en dan nog wel...

Rustig aan

Hoi,
Ja heel herkenbaar, die steken komen waarschijnlijk van het hoofdje van de baby die in je bekken beweegt dat heb ik ook heel erg..
Gisteravond ook weer flinke voorweeen gehad, was al op de klok aan het kijken maar er zat geen regelmaat in.
Ik krijg nu ook elke avond meer voorweeen, hoort er toch bij, maakt het wel spannend hé!!
Succes hoor!
Liefs MJ

Vond het zelf beetje diarree gevoel maar dan bij mn rug...haha stomme uitleg, maar krampen en die houden even paar seconden aan en dan ist weer weg maar doet wel zeer....

Lekker vaag... weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen

Liefs Marina

Ik had dit weekend zo iets stoms.. Moet iets verkeerds gegeten hebben, weet ik achteraf, maar:
Ik was bij een vriendin en kreeg me daar plotseling een pijnscheut in de onderbuik, ongelooflijk! Ik kon niet staan zonder me ergens aan vast te houden, er was een kramp bij, en zo ging dat een minuutje door en dan zakte het weer af.
Paar minuten later: Zelfde verhaal. En nog eens 5 minuten later opnieuw. Na een paar keer (man al gebeld en besloten om naar ziekenhuis te gaan) vond ik dan eindelijk verlossing op de wc, en bleek ik gewoon echt een hele sterke reactie te hebben op iets wat ik gegeten had. Misschien teveel rauwkost ofzo.
Achteraf wel lachen, maar het was echt een traumatisch uurtje!

Terug
Bovenaan