Voorweeen

Hee dames , kan iemand mij vertellen hoe voorweeen voelen ? Ik voel sinds enkele dagen twee andere dingen: steken 'down under' , menstruatiegevoel en het gevoel dat dochterlief zich tegen de wand van mijn buik aandrukt. Dit laatste lijkt ook wel een beetje op een harde buik. Het doet me trouwens niet zeer, maar het voelt wat onaangenaam, en als ik het goed begrijp moeten (voor)weeën pijnlijk aanvoelen, toch?
Misschien dat iemand mij duidelijkheid kan verschaffen?

Hoi Rietje,

Zoals jij het omschrijft zijn dat idd voorweeën.
Ik heb ze ook al een hele tijd, voorweeën of harde buiken zijn eigenlijk oefenweeën en bereiden je baarmoeder voor op de daadwerkelijke bevalling. Ze doen niet pijn. Als ze wel pijnlijk worden dan kan het wel eens zijn dat je echte weeën aan het krijgen bent. Het verschil voel je echt wel. :)

Succes!

Heb jij ook een gevoel dat je dan naar de wc moeten om te poepen maar eigenlijk hoef je helemaal niet?
Ik kan je verder niet helpen dit is me eerste dus voel van alles maar geen idee wat, maandag maar es vragen.

Hier hetzelfde! De samentrekkingen deden bij mij wel pijn maar was goed te doen. Ook regelmatig steken of pijn in baarmoedermond. Het is allemaal bezig met voorbereidingen en das bij iedereen anders.....

Volgens mij een heel goed teken....

Liefs en succes xxxxxxxxxxxxxxx

Het is hier ook de eerste, dus heb ook geen idee wat ik moet verwachten . Heb niet echt het gevoel dat ik moet poepen maar ik voel wel echte druk daar beneden...
Wordt er wel een beetje onrustig van, weet niet zo goed wat ik ermee moet; kan ik nog rustig ergens koffie gaan drinken of kan het elk moment omslaan naar echte weeën? Dan ben ik toch liever thuis! Haha!

Een vriendin van mij heeft 4 weken voor de bevalling al met voorweeen gelopen en om nou zo lang op de bank te zitten de hele dag.
Ligt eraan hoe jezelf voelt denk ik, vandaag heb ik veel last van me buik en voel me helemaal niet lekker dus ook geen zin om de deur uit te gaan.

rietje85: hoeveel weken ben jij?

Terug
Bovenaan