Voorweeen

Zijn ermeer mensen die ook al helemaal gek worden van de voorweeen? De laatste dagen hebben wij elke avond feestjes en dat is blijkbaar al teveel. Heb dan in de nacht veel last van mijn bekken, of nu voornamelijk van mijn rug en lig veel wakker door de voorweeen.... Worden volgens mij nog lange weken.....

hey,
ik herken het gevoel. Heb al een paar weken last van voorweeen. Ben blij als het dinsdag is, ben dan 37 weken dus laat die kleine dan maar komen.

Succes nog met de laatste loodjes.
XXX

Ik heb ook regelmatig last van voorweeen/harde buiken. We zijn nu ruim 34 weken zwanger en afgelopen week tijdens de controle bleek alles nog goed te zijn. Het zal er wel bij horen!
Groetjes!

Hier ook oefen weeën! Soms ineens kramp, dan twijfel ik of ik niet 'gewoon' naar de wc moet, maar dat is t dan niet ;-) Maar het is heel onregelmatig en soms heel kort en soms wat langer. Maar zeker nog niet het echte werk! Had het vanavond ook weer, mijn vriend beetje geschrokken vraagt 'heb je weeën?!?!!' Nee hoor, niks aan de hand, mn buik oefent alleen vast een beetje ;-)

Ik dacht helemaal geen harde buiken te hebben, maar tijdens de ctg's bleek toch dat ik ze wel degelijk had. Voor mij voelde het alsof Thiago zijn voeten tegen de buikwand zette en duwde. Maar dat waren dus harde buiken... Heb er gelukkig geen last van gehad. Hoop dat het voor jullie niet erger wordt. Veel succes met de laatste loodjes. Het is het allemaal waard, geloof me :)

Ik kan me ook niet herinneren dat ik last heb gehad van voorweeen. Niet bij de vorige 2 zwangerschappen en tot nu toe ook niet.....

Veel sterkte en ook ik hoop dat jullie er niet veel meer last van krijgen...

Terug
Bovenaan