voorween

hoi vandaag niet echt lekker, voel me grieperig.De gynocoloog zei vandaag bij de controle dat mijn lichaam zich voorbereid op de bevalling. Zij denkt dat hij de 40 weken niet gaat halen. Ik had gelezen dat je echt wel weet dat het voorweeen zijn of echte weeen. Dit zijn echte voorweeen met misselijkheid, diaree en heel erg beurs en pijn steken van onder. Ben echt benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Heb vandaag ook weinig honger terwijl ik de laatste twee weken extra honger had.
Wat zijn jullie ervaringen hierin?

Moeilijk ik had dat bij de eerste ook, de dag van dat de ween begonnen tot dat hij er was heb ik niks gegeten.Maar daar stond me hoofd toen niet naar, door aanleiding van die krampen en weeen natuurlijk.Ik hoop dat je je kleine snel in de armen mag sluiten.
Liefs nice

Heej! Ik heb ook de hele week al geen trek, af en toe echt vlagen van misselijkheid en idd steken onderin mn buik.. er gebeurt verder nog niet veel, terwijl vk heeft voorspeld dat beeb er voor het weekend wel zou zijn..
We moeten nog maar effe geduld hebben!
Liefs, mvtwee

haha eses we lopen natuurlijk allemaal tot het eind, zei gisteren nog tegen mjn man, mijn handen en voeten zetten op ook zo'n voorteken..... ach ja zei hij je bent 40 weken ook zo'n voorteken hahaha

meiden ieder dingetje is voorbereiden op wat gaat komen op het moment dat zij/hij en je lichaam er klaar voor is..... moeilijk is dat wel hoor je daar aan over geven....

Hey meis,

Ik wist bij de eerste echt niet of het weeëm waren of voorweeën haha pas toen de vk zei dat ik 3 cm had (mijn toenmalige partner had toen gebeld) besefte ik dat het weeën waren haha
Hopelijk zet het voor je door meis!

Terug
Bovenaan