voorzichtig alvast hier een kijkje nemen en me voorstellen

Hoi meiden!
Mijn vriend en ik zaten nog maar in de derde ronde. Op goed geluk heb ik gister een test gedaan (veel te vroeg want mijn nod was pas over 7dagen) en... Twee streepjes!!! We'll nog licht, maar das logisch...
Ik ken alle gevaren van te vroeg testen, maar ben toch voorzichtig al een beetje blij!
Als alles goed gaat wordt dit mijn eerste kindje; voor mijn vriend zijn tweede, en ons eerste kindje samen!
Ik ben zelf nederlands en mijn vriend is Surinaams: na twee hoogblonde zonen en een Surinaamse stiefzoon krijg ik nu dus(als alles goed gaat) een halfbloedje erbij!
Het is we'll weer onwijs spannend allemaal... Was vergeten dat een zwangerschap vooral uit wachten bestaat (wachten om te testen; wachten voor eerste afspr bij verloskunde; wachten op de 1e echo enz enz) erg moeilijk voor iemand die zo ongeduldig is als ik... Annyway, morgen nog maar een test doen en kijken of het streepje dan donkerder is... En hopelijk kan ik dan in dit forum blijven!

Liefs,
 
Ik vond het al zo raar... eerst heb je het over je eerste en dan over je twee hoogblonde kindjes:)

Kom je ook meekletsen bij de mamaclub van april? Links in de balk staat onder forum 'mamaclubs' daar is ook al een club voor april, met allemaal mama's die ook in april uitgerekend zijn! Ik ben zelf rond de 12e uitgerekend.
 
hihihi, ja stom foutje he!?
Wat leuk jij ook in April! Ik kom zeker bij de april mama club meekletsen.... maar wil graag eerst nog een positieve test... een test zo vroeg in de zwangerschap maakt mij nog best onzeker ;-)
 
Dan wachten we nog even af! Wanneer ga je weer testen? Wel bijzonder zo vroeg al een positieve test. Ik had een predictor early gedaan op dinsdag en was gewoon negatief. Toen op vrijdagavond weer een test en die was positief. Hopelijk blijft die van jou gewoon positief. Hou ons op de hoogte!
 
Hey,
Nou vanmorgen nog maar eens een test gedaan met hetzelfde resultaat... Licht positief... Had natuurlijk op een knal test gehoopt maar het is nog steeds vroeg (stom ongeduld)! Van het weekend nog maar eens testen, dan moet het toch we'll wat duidelijker zijn (of helemaal weg zijn) we shal see...

Liefs
 
Terug
Bovenaan