Voorzichtig blij zijn dat ik zwanger ben

Hallo allemaal,

WIj waren 9 mnd bezig om een kindje te krijgen, en eindelijk in December was ik zwanger, helaas van korte duur want ik kreeg met 6 weken een miskraam. Ben er wel heel nuchter in geweest, als het niet goed is is het gewoon niet goed, maar tot mijn verbazing was de volgende ronde meteen weer raak, absoluut niet verwacht. Hoop zo dat het dit x wel goed gaat, Hoef gelukkig niet te wachten tot 12 weken voor eerste echo, mag rond 7 weken komen voor echo.

Mensen, allemaal succes met jullie zwangerschappen.
Liefs Esther

esther
heel gauw een echo en dan weet je meer.
Ik heb in nov een miskraam gekregen. Bij de echo van 12 weken zagen ze dat het niet meer leefde. Het was bijna 3 weken. Had toen wel steeds een voorgevoel ervan. Bij de nacontrole zei ze wel dat ik gelijk voor een echo mag komen als ik zwanger ben. Maar omdat het toen bijna 9 weken was, wil ik eigenlijk pas een echo bij 10-12 weken.Toen ik dat zei begreep  ik   dat ze er niet zo gauw 2 doen.

Hoi, Ik heb in december een positieve test gehad en vervolgens een kleine week later ging het toch alsnog fout. Als het zo vroeg fout gaat, kun je iets sneller van je af zetten... maar dat neemt niet weg dat de teleurstelling zo enorm was. Hoe langer de zwangerschap heeft geduurd, hoe heftiger het is als het fout gaat. Ik kan me zo goed voorstellen dat als je 9 of zelf 12 weken zwanger bent geweest, het heel erg is om te moeten horen dat het hartje niet klopt. Pff... het is hetgeen waar ik zelf ook zo bang voor ben! Laat maar snel voor iedereen die eerste 12 weken voorbij zijn en dat het maar bij iedereen goed mag gaan!

Groetjes, Michele

Hallo dames,

Sinds vandaag mag ik me ook op dit forum melden, heb  vanochtend positief getest. Maar ben ook nog wel wat angstig, omdat ik in november een miskraam heb gehad na 5 weken. Mijn vk zei dat ik dan ook een extra echo zou krijgen de volgende keer met 7 / 8 weken, daar zou ik wel heel blij mee zijn! Ik ga haar deze week bellen.

Ik vind het echt een beetje spannend hoor, durf het gewoon nog niet helemaal te geloven. Ik heb ook al een paar dagen wat ongikrampjes, maar dat schijnt ook weer normaal te zijn lees ik, ik hoop het maar.

Ik ben als het goed is 17 oktober uitgerekend, en jullie?

liefs Dreamgirl

Terug
Bovenaan