Voorzichtig blij zijn of niet?

<div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Hallo, </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Vorige week woensdag (vandaag dus exact 1 week geleden) hebben we een icsi terugplaatsing gehad van een blasto van 5 dagen. </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1"> </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Vorige maandag deed ik al een test om te kijken of de ovitrelle al uit mijn lichaam was, deze was negatief. Nu moet ik normaal vrijdag voor een bloedname gaan, maar ik werd wat ongeduldig. Dus vanmorgen besloot ik opnieuw te testen. Heb er meteen 2 verschillende gebruikt (niet zo slim?). De clearblue Ultravroeg en de early test van de kruidvat. </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1"> </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Nu geeft de clearblue duidelijk (en al vrij snel) positief aan, maar op die van de kruidvat zie ik dus echt geen lijntje. (Ofja, heeeeeeeel licht, maar eerder zo´n lijntje van misschien wil ik gewoon wat zien dat er niet is?)</div><div data-redactor="1"> </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Zou het toch kunnen zijn dat de clearblue juist is? Deze test namelijk 6 dagen vroeger, en die van kruidvat mar 3 dagen vroeger ?</div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1"> </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1">Dus, mag ik voorzichtig blij zijn? Of toch nog eens opnieuw testen? En met welke test dan best? ?</div><div data-redactor="1"> </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1"> </div><div style="margin: 0px; padding: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;" data-redactor="1"> </div>
 
[quote quote=10547829]Testen met blauwe streepjes geven heel vaak vals positief aan.. ik zou Kruidvat 2v5 halen.. die gaf bij mij een week na tp positief[/quote]
Het is geen test met blauwe streepjes van clearblue, is een digitale test met + of - ?
 
Ik zou denken dat je voorzichtig blij mag zijn maar ik heb geen ervaring met terugplaatsingen en testen.. Heb zelf ook goede ervaringen met Kruidvat 2voor5euro. Ik testte deze zwangerschap op 9dpo om 16.00 smiddags licht positief ermee..
 
[quote quote=10547829]Testen met blauwe streepjes geven heel vaak vals positief aan.. ik zou Kruidvat 2v5 halen.. die gaf bij mij een week na tp positief[/quote]Vals positief kan in principe niet, want het reageert alleen op het aanwezige zwangerschapshormoon.

Ik had die van de Action en was duidelijk.
 
Terug
Bovenaan