voorzichtig blij

A

Anoniem

Guest
dag dames

ik was hier al een anderhalf jaar actief,,sommige kennen me wel..zoals chilli,,

ik had jullie verteld over dat oude bloed wat ik had,,ik was naar de huisarts geweest want na me vruchtbare dagen,had ik oud bloed,,ik ben een jaar gestopt met de pil,,kan wat langer zijn,,en had dat nog nooit gehad,,me huisarts deed een inwendig onderzoek bij me,,en constanteerde dat me baarmoeder groter was,,

hij zei laten we morgen een test doen,,waarop ik zei,,zaterdag moet ik pas ongi worden das dan te vroeg,,,hij wou hem toch doen,,negatief natuurlijk.

vervolgens kreeg ik een verwijzing voor de gyn,,om een echo te doendat was dus vandaag en er was wat te zien een zwart vlekje en me baarmoederslijm die daar om heen zat was erg gunstig zei ze,,ik ben vandaag ook 3 dagen overtijd,,voor 60%is het zeker dat ik zwanger ben...ik ga van de week een test doen,,en ik moet over 2 weken weer terug komen want dan kan ze meer zien dan alleen een vruchtzakje of iets,,

nou ik ben voorzichtig blij!!!!!na ruim een jaar klussen wordt het waarschijnlijk erg beloond nou dames jullie horen het van me.

Spannend.....

Ik zal voor je duimen.
Wordt al dat klussen misschien eindelijk beloond

Groetjes Hada

Hallo Chilli, want zo ken ik jou nog!
Ik weet niet of je mij nog kent, maar ik was vorig jaar rond deze tijd actief op dit forum. Ik heb niet lang op het zwanger worden forum gezeten, want werd in ronde 2 al beloond met een zwangerschap! Helaas werd na 3 maanden geconstateerd dat het een leeg vruchtzakje betrof en wonder boven wonder werd ik na de curettage direct weer beloond met een zwangerschap. Helaas is ook deze zwangerschap geeindigd in een miskraam. Nu ongeveer een half jaar druk aan de klus maar een zwangerschap blijft uit. Ik weet als geen ander hoe bijzonder het is dat je zwanger mag zijn. Ik hoop dan ook voor jou dat over 2 wk wordt beloond met een echo waarop een kloppend hartje is te zien.
Heel veel succes en natuurlijk ook al een beetje gefeliciteerd want het ziet er goed uit!
Nou nog een vraag over het oude bloed? Hoeveel dagen na je eisprong had jij dit??? En was het echt oud of ook wel een beetje echt rood???
Ik heb nl. vorige wk, 3/4 dagen na mijn eisprong een dag bloedverlies gehad met ongi gevoel en weet niet of ik aan innestellingsbloeding mag gaan denken, misschien kan jij me helpen.

Liefs Biate

Hoi hoi....ik ben niet chilli,maar ik ken chilli,,wij waren met ze alle rond dezelfde tijd bezig..ik had het ongeveer een dag 0f 5 a 6 na dat slijm,,ik had bruin bloed maar als ik er een tampon in deed zat er ook helder bloed bij,,was heel weinig,,2 dagen,ik ken jou ook nog wel?volgens mij,,ik gebruikte altijd de naam maantje...maar was niet meer actief hier omdat ik er veel te veel mee bezig was,,ja het ziet er goed uit,,de gyn was heel positief en me gevoel zegt ook dat het raak is,,jij ook heel veel sucses..

en ik had ook een ongi gevoel,,nou ik kan het vergelijken met als je spierpijn in je buik heb,,maar dat gevoel heb ik nog steeds,,de gyn zei dat dat heel goed kan omdat je baarmoeder groeit..ik ga voor je duimen,,jij gebruikte op het vorige forum toch alleen biate?

Hoi Maantje,

Dat klinkt heel goed! Nou nog een kloppend hartje! Dat zou helemaal geweldig zijn.
Laat het even weten over 2 weken. Ik ga voor je duimen!

Groetjes, Kat

Wat goed zeg, het klinkt superpositief!
ben blij voor je.

groetjes zieza

bedankt zieza!!!lief van je ...ik ben ook misselijk dus da beloofd wat hihihiihih....ik probeer mezelf wel een beetje te behoeden voor de teleurstelling...maar ik weet gewoon bijna zeker dat ik zwanger ben....

Terug
Bovenaan